پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رادیو اربعین نقش خوبی ایفا کرده است

رادیو اربعین نقش خوبی ایفا کرده است
رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: رادیو اربعین با دو رویکرد اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، در سه سال گذشته نقش خیلی خوبی ایفا نموده و شنوندگان زیادی را در حیطه مخاطبین خود در آورده است.
-پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت- حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت روز چهارشنبه 18 مهر ماه سال 97 در مراسم افتتاح چهارمین سال متوالی رادیو اربعین به عنوان یکی از مهمانان حضور یافت.
وی پس از حضور در این مراسم در یادداشت کوتاهی نوشت: شبکه رادیویی اربعین که چهارمین سال حضور خود را در کنار حرکت عظیم زایران اربعین حسینی (ع) تجربه می کند ، طی مراسم شایسته ای در استودیویی شماره یک ساختمان شهدای رادیو، در جام جم افتتاح شد.
این رادیوی اربعینی با دو رویکرد اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، در سه سال گذشته نقش خیلی خوبی ایفا نموده و شنوندگان زیادی را در حیطه مخاطبین خود در آورده است.
امید است امسال با توجه به گسترش کمی و قابل دریافت بودن امواج آن در کربلا و نجف، در کنار تقویت بعد اطلاع رسانی رادیو اربعین و جنبه های شور و حماسی آن، بر غنای برنامه ها در راستای انتقال بهتر اهداف و مفاهیم نهضت بیدار سازمان حج و زیارت عاشورا و زیارت اربعین انجام شود.
ضمن تبریک به دست اندرکاران رادیو اربعین ، برایشان توفیقات بیش از پیش آرزو می کنم.
رادیو اربعین روز ۱۸مهرماه افتتاح ‌شد و این رادیو روی موج اف ام ردیف ۹۵،۵ مگاهرتز قابل دریافت خواهد بود.






امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.