پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رییس سازمان حج و زیارت

صدور ویزای اربعین تا ۱۸ ماه صفر ادامه دارد

صدور ویزای اربعین تا ۱۸ ماه صفر ادامه دارد
رییس سازمان حج وزیارت با تاکید بر اینکه قیمت ویزای اربعین همان نرخ مصوب ۲۳۴ هزار و ۸۷۵ تومان است گفت: متقاضیان تا ۱۶ ماه صفر فرصت دارند تا برای ویزای اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کنند و تا ۱۸ صفر نیز صدور ویزا ادامه خواهد داشت.
- پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت - حمید محمدی رییس سازمان حج وزیارت در بدو ورود به ایلام اظهار کرد : استان ایلام از مراکز مهم تردد زوار اربعین حسینی است.

وی با بیان اینکه هم اکنون اوج تردد زوار حسینی است و سازمان حج و زیارت در بحث ثبت نام زوار در سامانه سماح و صدور روادید فعالیت گسترده ای دارد، افزود: این سازمان در فراهم کردن مقدمات حضور زایرین در راهپیمایی اربعین حسینی نقش اساسی دارد.

رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: بارها به زایرین عزیز تذکر داده شده است که مراقب افراد سودجو باشند، افرادی که تلاش دارند از فضای عشق و علاقه مردم به زیارت اربعین سو استفاده کنند.

محمدی توضیح داد: طبق اعلام مسئولین محترم نیروی انتظامی موارد متعددی ویزای جعلی وجود داشته است.
رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: روند صدور ویزای اربعین در برخی استان ها یک روزه انجام می گیرد و در معدود استان ها نیز این فرایند نهایتا ۷۲ ساعت زمان خواهد برد .

محمدی با تاکید بر اینکه قیمت ویزای اربعین همان نرخ مصوب ۲۳۴ هزار و ۸۷۵ تومان است گفت: متقاضیان تا ۱۶ ماه صفر فرصت دارند تا برای ویزای اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کنند و تا ۱۸ صفر نیز صدور ویزا ادامه خواهد داشت.

وی توصیه کرد: متقاضیان حضور در زیارت اربعین حتما ویزای خود را دریافت کنند و بعد از آن به مرزها مراجعه نمایند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.