پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تمدید ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین حسینی در سامانه سماح

تمدید ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین حسینی در سامانه سماح
مدیرکل عتبات سازمان حج وزیارت از تمدید نام نویسی متقاضیان سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی در سامانه سماح خبرداد و گفت: تاعصر امروز بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.
- پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت- مرتضی آقایی مدیرکل عتبات سازمان حج وزیارت با اشاره به تمدید نام نویسی متقاضیان زیارت اربعین حسینی در سامانه سماح گفت: قرار بر این بود تا نام نویسی در سامانه سماح امشب چهارم آبان ماه پایان یابد اما با توجه به استقبال متقاضیان این مدت ۲۴ ساعت تمدید شد.

وی افزود: متقاضیان سفر اربعین حسینی تا ساعت ۲۴ روز شنبه پنجم آبان ماه فرصت دارند تا برای دریافت ویزا، بیمه و خدمات درمانی در سامانه سماح نام نویسی کنند.

مدیرکل عتبات سازمان حج وزیارت تصریح کرد: متقاضیان باید در فرصت باقیمانده برای ثبت نام به سامانه سماح و دفاتر خدمات زیارتی در سراسر کشور مراجعه کنند؛ ویزای زایران نیز ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از تحویل مدارک صادر و تحویل آنان خواهد شد.

به گفته آقایی تا کنون بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار ثبت نام کرده اند و بیش از یک میلیون و ۷۸۰ هزار ویزا صادر شده است.

وی تصریح کرد: ویزای زایران اربعین نیز تا پایان وقت روز یکشنبه ششم آبان ماه نیز صادر می شود ؛ هیچ یک از ثبت نام کنندگان بدون ویزا نخواهند ماند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.