پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آسیب شناسی دقیق حج گذشته در حال انجام است/تاکید بر صرفه جویی در هزینه ها و کاهش نیافتن کیفیت درحج 98

  • 28 آبان 1397
  • 20:37
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 1052 بازدید
  • Article Rating
آسیب شناسی دقیق حج گذشته در حال انجام است/تاکید بر صرفه جویی در هزینه ها و کاهش نیافتن کیفیت درحج 98
رئیس سازمان حج وزیارت اظهار کرد: آسیب شناسی دقیق حج گذشته و برنامه ریزی حج آینده در کمیته های مختلف در حال انجام است و تلاش شده در کنار صرفه جویی در هزینه ها، برخی کاستی ها که زائران در حج گذشته ابرازمی داشتند ، رفع شود.
-پایگاه اطلاع رساني حج و زیارت- حجت الاسلام والمسلمين سید علی قاضی عسكرنماينده ولی فقيه درامورحج و زيارت درجلسه امروز شورای برنامه ريزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت بر رعایت صرفه جویی در حوزه های مختلف حج آینده تاکید و در عین حال خاطر نشان کرد: کاهش کیفیت پذیرفتنی نیست.

وی از حاضران خواست در برنامه ریزی های حج 98 راهکارهای مناسب را برای صرفه جویی در هزینه ها مد نظر قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تصریح کرد: باید مدیریت شده عمل کرد تا از کیفیت خدماتی که به زائران ارائه می شود ، کاسته نشود.

در این جلسه آقایان اکبر رضایی معاون حج و عمره سازمان حج وزیارت درباره فراخوان عمومی برای تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع و حسین اسماعیلی مدير نظارت و بازرسي بعثه مقام معظم رهبری درباره وضعیت اجاره هتل ها در مدینه منوره و مکه مکرمه گزارشی ارائه دادند.

حمید محمدی رئیس سازمان حج وزیارت نیز در این جلسه اظهار کرد: کمیته مسکن آمادگی دارد تا پس از قطعی شدن قیمت ارز برای اجاره هتل ها اقدام کند واستفاده از ظرفیت های جدید ایجاد شده در مکه را برای حفظ کیفیت مد نظرقرار دهد.

رئیس سازمان حج وزیارت افزود: آسیب شناسی دقیق حج گذشته و برنامه ریزی حج آینده در کمیته های مختلف در حال انجام است و تلاش شده در کنار صرفه جویی در هزینه ها، برخی کاستی ها که زائران در حج گذشته ابرازمی داشتند ، رفع شود.

این جلسه با ارائه گزارش در خصوص نحوه ارتقاء توان نیروی انسانی و انتخاب مدیران مجموعه ، کاروان ها ، روحانیون و مسئولان فرهنگی حج آینده ادامه یافت و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت سطح بندی در کاروان ها و انتخاب مدیران و روحانیون توانمند را در آرامش زائران موثر دانست.

حجت الاسلام والمسلمين قاضی عسكر در ادامه تاکید کرد: درمجموعه کادر مدیریتی کاروان ها باید شایسته سالاری تقویت و زمینه ورود افراد توانا ، تحصیلکرده و دارای سابقه مدیریت و مسلط به زبان عربی بیش از گذشته فراهم شود.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.