پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رییس سازمان حج و زیارت:

خدمت رسانی به زائران باید توام با اخلاص باشد/ الزام کار گروه های آسیب شناسی به استفاده از دیدگاه ها و نظرات مدیران کاروانها و مجموعه ها

خدمت رسانی به زائران باید توام با اخلاص باشد/ الزام کار گروه های آسیب شناسی به استفاده از دیدگاه ها و نظرات مدیران کاروانها و مجموعه ها
رییس سازمان حج و زیارت با تاکید بر خمت رسانی به زایران گفت: اگر قرار است تمام برنامه های سازمان به خوبی اجرا شود، لازم است در فرایند برنامه ریزی ها، از نظرات و تجارب مدیران کاروان ها و مدیران مجموعه ها استفاده شود.
-پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت- حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت در مراسم تکریم و معارفه علیرضا کلانتری مدیر سابق حج و زیارت و محمد رضا یوسفی مدیر جدید حج و زیارت استان قزوین گفت: عملکرد آقای کلانتری که به افتخار بازنشستگی نایل آمده بسیار خوب بوده است و رضایت کارگزاران زیارتی از عملکرد آقای کلانتری نشان از مدیریت خوب و اخلاق مداری این مدیر دارد.

رییس سازمان حج و زیارت، کارگزاران زیارتی را سرمایه اصلی حج و زیارت دانست و گفت: کارگزاران زیارتی بدنه اصلی اجرایی عملیات بزرگ حج می باشند و بدون آنها برنامه های حج و زیارت عملی نمی شود.

محمدی حلقه اتصال سازمان حج و زیارت با زائرین را کارگزاران دانست و تاکید کرد: استفاده از تجربیات میدانی و ارزشمند این عزیزان می تواند باعث کاربردی تر شدن برنامه ریزی ها و ارتقای خدمات به زائرین شود.

رییس سازمان حج و زیارت گفت: این سازمان با کمک کارگزاران خود در پی ارتقای کمی و کیفی خدمات به حجاج و زائران عتبات عالیات است.

محمدی ادامه داد: اگر قرار است تمام برنامه های سازمان به خوبی اجرا شود، لازم است در فرایند برنامه ریزی ها، از نظرات و تجارب مدیران کاروان ها و مدیران مجموعه ها استفاده شود.

وی اظهار داشت: در صحنه عمل نیز کارگزاران، مجری برنامه ها هستند و دغدغه آنان برای ارایه خدمات مطلوب به زائران نشان می دهد که این مجموعه نقش پررنگی در پیشبرد امور و اهداف حج و زیارت دارند.

وی در ادامه خطاب به حاضران تصریح کرد: خدمت رسانی به زائران باید توام با اخلاص باشد که در این صورت موفقیت تلاشها تضمین می شود. در این مراسم محمدرضا یوسفی به عنوان مدیر جدید حج و زیارت قزوین معرفی و از خدمات علیرضا کلانتری مدیر سابق قدردانی شد.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.