پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازدید سرزده مشاور رییس جمهور از هتل های انصار وهارمونی مدینه

بازدید سرزده مشاور رییس جمهور از هتل های انصار وهارمونی مدینه
در راستای بررسی روند خدمات رسانی به زائران ایرانی مستقر در مدینه منوره ،اطلاع از دیدگاه حجاج ایرانی بیت الله الحرام و تقدیر از تلاش های کارگزاران و عوامل اجرایی حجةالاسلام و المسلمین دکتر موسوی مشاور رییس جمهور و ریاست سازمان حج و زیارت از هتل های انصار وهارمونی مدینه بازدید کرد.
به گزارش گروه خبری حج نیوز اعزامی به سرزمین وحی : در راستای بررسی روند خدمات رسانی به زائران ایرانی مستقر در مدینه منوره ،اطلاع از دیدگاه حجاج ایرانی بیت الله الحرام و تقدیر از تلاش های کارگزاران و عوامل اجرایی حجةالاسلام و المسلمین دکتر موسوی مشاور رییس جمهور و ریاست سازمان حج و زیارت از هتل های انصار وهارمونی مدینه بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار ما ،آقای دکتر موسوی با حضور در محل های توزیع غذا و رستوران ها و همچنین گفتگو با زائران مستقر در محل های فوق از نزدیک در جریان فعالیت ها و پیشنهادات و دیدگاههای حجاج ایرانی خانه خدا قرار گرفت.در این بازدیدها زائران بصورت گروهی و فردی با مراجعه به ریاست سازمان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات ارزنده انجام شده و ابراز رضایت از تحولات فرهنگی و رفاهی حج تمتع سال 91 حضور مشاور رییس جمهور در جمع خود را مایه غرور دانسته و برای موفقیت آقای دکتر موسوی و سایر خدمتگزاران دعا کردند.
حاشیه ها:
*جمعی از زائران با مراجعه به مشاور رییس جمهور از برگزاری باشکوه و بدون مشکل دعای کمیل اول مدینه منوره تشکر و آنرا نشانه تلاش های ریاست محترم سازمان و همکاران ایشان دانستند.
*تعدادی زائران ایرانی از خدمات رفاهی ارائه شده در هتل ها و همچنین نظم حاکم بر فعالیت ها و کارکرد عوامل اجرایی تقدیر نمودند. 
مجید عبداللهی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.