پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تاریخ پیش ثبت نام های عتبات نوروزی اعلام شد/اعزام ها از تاریخ 24 اسفند ماه

تاریخ پیش ثبت نام های عتبات نوروزی  اعلام شد/اعزام ها از تاریخ 24 اسفند ماه

سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت تاریخ پیش ثبت نام های عتبات نوروزی و نحوه حضور و قرعه کشی متقاضیان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ مرتضی آقایی سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت درباره برنامه ریزی های صورت گرفته برای نام نویسی سفر زایران به عتبات عالیات در ایام نوروز 98 اظهار کرد: سازمان حج و زيارت در جهت ايجاد رفاه و سهولت بيشتر و به منظور پیشگیری از ازدحام علاقمندان تشرف به سفر زيارتي عتبات مقدسه در دفاتر خدمات زيارتي، اقدام به ایجاد سامانه پيش ثبت‌نام اینترنتی عتبات عالیات کرده است.

وی افزود: متقاضيان که قصد تشرف به عتبات عالیات در دوره آتی از تاریخ 24 اسفند ماه تا 8 اردیبهشت ماه سال 98 را دارند باید با رعایت موارد مربوط به نام نویسی و تکمیل فرم مربوط در سایت (atabat.haj.ir) براي خود وهمراهانشان پيش ثبت‌نام نمايند.

 

سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: شروع پیش ثبت نام از ساعت 9 صبح روز شنبه 6 بهمن ماه امسال خواهد بود که پایان آن نیز دوازدهم بهمن ماه پیش بینی شده است.

 

به گفته آقایی، زمان اعلام نتایج قرعه کشی نیز بعد از پیش ثبت نام ها متعاقباً اعلام و نتایج بر روی سایت پیش ثبت نام (atabat.haj.ir) قابل رویت خواهد بود.

 

وی افزود: متقاضیان عزیز حتما به اطلاعیه مربوطه در خصوص مراحل کامل پیش ثبت نام و نحوه آن دقت لازم را داشته باشند.

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.