پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت

تجدید میثاق رییس و کارکنان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری با آرمان های امام(ره) و شهدا

تجدید میثاق رییس و کارکنان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری  با آرمان های امام(ره) و شهدا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارکنان وزارتخانه، رییس سازمان حج و زیارت و جمعی از کارکنان این سازمان و بعثه مقام معظم رهبری در پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با آرمان های امام(ره) و شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از کارکنان این وزارتخانه و سازمان های تابعه،  علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت و جمعی از کارکنان این سازمان و جمعی از کارکنان بعثه مقام معظم رهبری و اصحاب فرهنگ و هنر در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) ضمن اهدای تاج گل، قرائت فاتحه، زیارتنامه و آیاتی از قرآن کریم و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب، با آرمان‌های والای امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

همچنین علی رضا رشیدیان و جمعی از کارکنان این سازمان با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به مقام شامخ شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و انقلاب ادای احترام کردند.

رییس سازمان حج و زیارت و کارکنان این سازمان به شهدای حج سال 66 نیز ادای احترام کرده و با قرائت فاتحه ای یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

همچنین علی رضا رشیدیان به همراه کارکنان این سازمان از یکی از پروژه های عمرانی این سازمان در نزدیکی شهر آفتاب بازدید به عمل آوردند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.