پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مسابقات ورزشی سازمان حج و زیارت با حضور 500 ورزشکار/تاثیر ورزش در شادابی و نشاط

مسابقات ورزشی سازمان حج و زیارت با حضور 500 ورزشکار/تاثیر ورزش در شادابی و نشاط

علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت عصر امروز - سه شنبه 16 بهمن ماه 97 -  با حضور در جمع ورزشکاران سازمان حج و زیارت از روند برگزاری مسابقات ورزشی دهه فجر انقلاب اسلامی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت عصر امروز - سه شنبه 16 بهمن ماه 97 -  با حضور در جمع ورزشکاران سازمان حج و زیارت از روند برگزاری مسابقات ورزشی دهه فجر انقلاب اسلامی بازدید کرد.

وی در جمع ورزشکاران ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ورزش و آمادگی جسمانی موجب نشاط و شادابی کارکنان می شود و امیدواریم عزیزان به این مهم اهتمام داشته باشند.

رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: ورزش و شادابی موجب نشاط و روحیه بخشی در محیط کاری می شود و تاثیرات بسزایی در سلامت جسم و روح خواهد داشت.

عبدالحسین عاشوریان رییس اداره امور رفاهی سازمان و علی تیموری مسئول تربیت بدنی سازمان نیز در این بازدید به معرفی مسابقات و رشته های ورزشی و برنامه های پیش رو پرداختند.

در این دوره از مسابقات ورزشی دهه فجر انقلاب اسلامی نزدیک به 500 نفر از کارکنان در رشته های فوتسال، والیبال، دارت، شنا، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و طناب کشی به رقابت می پردازند.

در پایان این دوره از مسابقات برگزیدگان مورد تقدیر قرار می گیرند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.