پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پیام رئیس سازمان حج و زیارت به مناسبت سالروز شهادت حضرت حضرت زهرا(س)

پیام رئیس سازمان حج و زیارت به مناسبت سالروز شهادت حضرت حضرت زهرا(س)

علی رضا رشیدیان به مناسبت سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) پیامی در شبکه اینستاگرام منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت در متن پیام رئیس سازمان حج و زیارت آمده است: فرشتگان بال در بال فرود می آیند، آنچنانکه تمامی آسمان را پوشانده اند،آمده اند تا علی (ع) در میانه هر آنچه از تزویر و ریا،دروغ و نیرنگ و کین مردمان دوران است ،تنها نباشد.
آمده اند تا اینک که علی (ع) در سوگ تنها یار، همراه و محرم خود نشسته، بی کس نباشد اما علی (ع) بی فاطمه اگر تمامی کونین را هم داشته باشد غریب و تنهاست. 
علی (ع) تا آن لحظه که کوثر ولایت را با خود داشت تمامی جهان را داشت و امشب با غمی عظیم که جهان در برابرش دوتا می شود، تنهاتر از همیشه است. 
چه کسی می تواند تفسیر کند اندوه جگر سوز علی (ع) در مواجهه با فاطمه(س) میان در و دیوار یا گاه شستن صورت نیلی و بازوی کبود فاطمه اش و یا لحظه جدایی از او در مدفن را. 
چه مرثیه ای می تواند وسعت غم های خلقت رادر پهنای اشک علی (ع) بسرایدو بشناساند جز اشک پنهانی علی(ع). چه کسی راتاب آن است که درزیر آلام محض زینب ورنج بی انتهای حسن (ع) و حسین (ع) در فراغ از مادر عالمیان استوار بماند؟ 
اینک در سوگ فاطمه (س)،مقصود خلقت بهشت و فرزند مخاطب"لولاک لما خلقت الافلاک"بار غم یک داغ تازه بعد از رحلت رسول (ص) بر شانه های زخمی علی (ع) سنگینی می کند .
داغی که بعد از یک هزار و اندی سال همچنان بر دلها سنگینی می کند و امسال که فجر انقلاب؛ انقلابی فاطمی که به خون شهیدانش آبیاری شده آنان که به نام مادرشان فاطمه (س) با دست خالی و سینه هایی گداخته از عشق حسین فاطمه(س) در مقابل دژخیمان شاه سینه سپر کردند وپس از آن در میدان های نبرد حق علیه باطل با نام نامی بزرگ بانوی دو عالم مردانه برای دفاع از حق و عدالت و احیای ارزشهای فاطمی در برابر ظلم و جور و استکبار ایستادند ، تازه تر می نماید.
ای ماندنی ترین بانوی دو عالم، ای زیباترین خصائل، ای کشتی پهلو گرفته دستگیرمان شو و ما را و انقلابمان را تا سرمنزل مقصود آنجا که قیام فرزندت حضرت مهدی صاحب الامر (عج) است ، رهنمون شو.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.