پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پیام رییس سازمان حج و زیارت به مناسبت یوم الله 22 بهمن

  • 21 بهمن 1397
  • 23:35
  • RSS
  • 0 دیدگاه
  • 573 بازدید
  • Article Rating
پیام رییس سازمان حج و زیارت به مناسبت یوم الله 22 بهمن

رییس سازمان حج و زیارت در پیامی تاکید کرد: بی شک دهه مبارک فجر و حماسه حضور مقتدرانه زنان و مردان این سرزمین در راهپیمایی ۲۲بهمن جلوه ای از شکوه عزت و اقتدار ملتی بزرگ و تجلیگاه خودباوری و انسجام آنان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت در صفحه مجازی خود طی پیامی از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

اینک چهل بهار از طلوع سپیده انقلاب می گذرد آنگاه که ملتی آزاده به ندای حق طلبانه رهبر کبیر خود امام خمینی (ره) یکپارچه در کنار هم ، طوفانی سهمگین شد وطومار استبداد را در این سرزمین درهم پیچید و سرود استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ایران را در سراسر گیتی طنین انداز کرد.


اینک در سالروز این ماندنی ترین تاریخ ایران زمین، نهال نورسته انقلاب در برابر حوادث،توطئه ها،کینه توزیهای ناتمام دشمنان قسم خورده این سرزمین در سایه استقامت این ملت غیور در مسیر حق و عدالت،به درختی تنومند بدل شده که سایه امنیت و اقتدار آن نه فقط در کشور که در منطقه گسترده شده است.


آنانکه در طول این 4 دهه ازهیچ توطئه ای علیه این ملت ونظام اسلامی فروگذار نکرده اند از حمله نظامی به طبس،ترور، تحمیل جنگ هشت ساله،تحریمهای نظامی و سیاسی وهر بار با شکستی سخت تر در برابر این ملت مواجه شده اند،امروزدر عین ناکامی، سرخوردگی و حقارت ؛جری تر شده اند.
اینبار آنان جنگی اقتصادی و تبلیغاتی را آغاز کرده اند به این خیال واهی که شاید در پس این جنگ و فشارهای ناشی از آن، شکافی در میان مردم و حاکمیت مردمی این نظام ایجاد کنند.
اما نمی دانند که این ملت سرافراز،هوشیارانه هر زمان که حضور دشمن را سنگین تر وبارزتر در صحنه مقابله با کشور و نظام خود دیده اند یکصدا در صفوفی یکپارچه در سایه رهبریهای داهیانه رهبر معظم انقلاب در عرصه دفاع از این سرزمین و ارزشهایی که برای آن هزاران هزار شهید داده ،حاضر شده و دشمن را زمینگیر کرده اند.
بی شک دهه مبارک فجر و حماسه حضور مقتدرانه زنان و مردان این سرزمین در راهپیمایی ۲۲بهمن جلوه ای از شکوه عزت و اقتدار ملتی بزرگ و تجلیگاه خودباوری و انسجام آنان است وخوشه چینی از تجارب این چهار دهه انقلاب، بویژه راهپیمایی ۲۲بهمن به وضوح اثبات می کند که ماییم و گذشته ای سراسر افتخار و آینده ای شکوهمند که جز در سایه حفظ وحدت و همدلی در زیر پرچم اسلام حاصل نشده وتداوم یافته و می یابد.
ما نیز به عنوان کارگزاران این دولت و ملت در هر جایگاهی باید برای تحقق همه اهداف وابعاد انقلابمان اعم ازمعنوی،سیاسی و اقتصادی حرکت کنیم.
اینجانب نیز به همراه خانواده سازمان حج و زیارت با پاسداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای سرافراز و تهنیت چهلمین بهار افتخار به حضور تمامی ملت عزیز ایران،خانواده گرانقدر شهدا، جانبازان و ایثارگران ،با دعوت از همه اقشار،امیدوارم بار دیگر همه با هم در یک صف با حضوری منسجم در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن گام بزرگ دیگری در تثبیت اقتدار نظام اسلامیمان برداشته و برگ زرینی برتاریخ پرافتخار این سرزمین بیافزاییم.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.