پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رییس سازمان حج و زیارت در حاشیه راهپیمایی 22بهمن:

حضور مردم در راهپیمایی امسال با شکوه بود/گشایش ها و برکات فراوان در انتظار ملت است

  • 22 بهمن 1397
  • 13:15
  • 0 دیدگاه
  • 544 بازدید
  • Article Rating
حضور مردم در راهپیمایی امسال با شکوه بود/گشایش ها و برکات فراوان در انتظار ملت است
رییس سازمان حج و زیارت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 97 را بسیار باشکوه و پرشور توصیف کرد و گفت: هر زمان راهپیمایی های بزرگی داشته ایم گشایش ها و برکات فراوانی برای مردم و کشور به دنبال داشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را با شکوه توصیف کرد و گفت: رژیم صهیونیستی و امریکا 40 سال است که برای از بین رفتن اتحاد و همدلی مردم ایران نقشه می کشند اما این دسیسه ها با هوشیاری و بصیرت مردم نقش بر آب می شود.

وی با اشاره به راهپیمایی با شکوه امسال و تفاوت آن با سالهای گذشته گفت: امسال مردم عزیز با حضور میلیونی خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویی های امریکا مبنی بر اینکه ایران اسلامی چهلمین سالگرد انقلاب را نخواهد دید، زدند.

رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به رسوا شدن دسیسه های دشمنانی که به فکر تهدید و فشار بر مردم هستند، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی پاسخ جدی به کسانی که تصور می کنند می توانند در خارج از کشور برای آنها تعیین تکلیف کنند، دادند.

به گفته رشیدیان، دشمنان و همدستان آنها تصور می کردند که می توانند مردم را با فشار و تهدید از آرمانها و خواسته هاشان دور نمایند اما این مردم با حضور خود جوابی محکم و دندان شکن به آنها داد.

وی افزود: مردم عزیز ایران اسلامی در 22 بهمن ماه 97 پاسخ جدی و دندان شکنی به دشمنان نظام و انقلاب دادند و به نظر این حضور به سبب نکات ذکر شده تفاوت جدی با همه سالها دارد.

رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به پررنگ بودن حضور مردم در راهپیمایی امسال تاکید کرد: این پررنگ بودن حضور به دلیل این است که هم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار گرفته ایم و هم اینکه مردم در اوج فشارهای اقتصادی و جنگ روانی دشمن، آگاهی و بصیرت خود را به نمایش گذاشته اند.

رشیدیان اظهار کرد: این حضور مردم نشان دهنده آگاهی و عشق آنها به انقلاب و ایران اسلامی است و بی شک توطئه ها و دسیسه های دشمن خنثی شده است.

وی تاکید کرد: هر زمان که در ایام 22 بهمن راهپیمایی های عظیمی داشته ایم، گشایش ها و برکات فراوانی برای ملت و کشور ما ایجاد شده است و امیدواریم برکت این حضور را شاهد باشیم.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.