پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رییس سازمان حج و زیارت مطرح کرد

تاثیر حضور با شکوه مردم در چهلمین جشن فجر انقلاب اسلامی

تاثیر حضور با شکوه مردم در چهلمین جشن فجر انقلاب اسلامی
رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: حضور ملت بزرگ ایران با تاریخی پرشکوه در چهلمین جشن فجر انقلاب اسلامی چنان عظمتی را به رخ جهانیان کشید که تمامی اوهام بهم بافته دشمنان این ملت سرافراز به آنی در این جشن بی نظیر برباد رفت و به کنج خفت و حقارت خود خزیدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت پس از راهپیمایی با شکوه 22 بهمن 97 متنی را در صفحه مجازی خود منتشر کرد.
متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

درود و تحیت باد غیورمردان وشیرزنان سرزمین یلان و پهلوانان از رستم و اسفندیارها گرفته تا آرش های دوران چون جهان آراها ،همتها ،باکری ها، بابایی ها ، متوسلیان ها ، چمران ها و صیاد شیرازی ها و هزاران هزار یل دیگر .
درود و تحیت باد بر ملتی که در سالروز انقلاب بزرگ خود بار دیگر پرچم افراشته عزت و اقتدار این سرزمین را افراشته تر از همیشه به اهتزاز درآوردند و خون دهها و صدها هزار شهید خود را پاس داشتند.
حضور ملت بزرگ ایران با تاریخی پرشکوه در چهلمین جشن فجر انقلاب اسلامی چنان عظمتی را به رخ جهانیان کشید که تمامی اوهام بهم بافته دشمنان این ملت سرافراز به آنی در این جشن بی نظیر برباد رفت و به کنج خفت و حقارت خود خزیدند.

22 بهمن امسال ، جشنی باشکوه بود که بار دیگر عزت و سربلندی بیش از پیش این ملت و کشور و ناامیدی دشمنان اسلام و ایران را رقم زد .

این عزت و شکوه عظمت این ملت و نظام را شاکریم و بیش از پیش خود را مدیون امام راحل و شهدا، مقام معظم رهبری و ملت عزیزمان می دانیم.

اینک اگر وظیفه ای باشد از آن ماست به عنوان خدمتگزاران و خادمان ملتی بزرگ که باید قدردان این همه بزرگی ، صبوری ، تعهد و اعتقاد باشیم و قدردانی از این نعمت در گرو تلاش و جهادی خستگی ناپذیر برای اعتلای این سرزمین ، توسعه جامعه ، برقراری عدالت و رفاه برای ملتی بی نظیر ، حفظ استقلال کشور و عزت، آزادی و سربلندی مردمانی از تبار دلاوران و پهلوانان است.



امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.