پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تازه ترین برنامه ریزی ها برای خدمات زیارتی به زایران عتبات عالیات

تازه ترین برنامه ریزی ها برای خدمات زیارتی به زایران عتبات عالیات
رئیس سازمان حج و زیارت در دیدار با مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق به تازه ترین برنامه ریزی ها و خدمت رسانی به زایران کشورمان اشاره کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت که همراه هئیتی به عراق سفر کرده است، روز شنبه 27 بهمن با مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی، مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در کربلای معلی، ضمن خیر مقدم به رئیس سازمان حج و زیارت و هیئت همراه، ابراز امیدواری کرد که ثمره سفر رئیس حج و زیارت و حضور مسئولین در صحنه عملیات باعث یک تحول محسوس در خدمت رسانی به زائرین اهل بیت (ع) شود.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در ادامه به تشریح فعالیت های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری پرداخت و افزود: بعثه مقام معظم رهبری علاوه بر انجام رسالت و وظایف محوله فرهنگی در حوزه ترویج ارزش های اسلامی و معارف اهل بیت علیهم السلام برای زائرین، در چند سال أخیر تلاش کرده است تا برگزاری برنامه های فرهنگی خلاق و جذب جوانان و دانشگاهیان و نهادینه سازی ارزش ها و معارف عاشورا، اهل بیت (ع) و نظام جمهوری اسلامی ایران، گفتمان جریان ساز عاشورای حسینی را در جامعه ترویج نماید.

رئیس سازمان حج و زیارت نیز از فعالیت های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری که با کمترین امکانات و تلاش جهادی و شبانه روزی همکاران این حوزه صورت می گیرد تقدیر و تشکر کرد و افزود: برای زائر امام حسین(ع) اگر شبانه روز هم تلاش کنیم باز هم کم است و نوکری زائران امام حسین بزرگترین افتخار و مقامی ست که نصیب ما شده است.

رشیدیان با اشاره به برنامه های مختلف برای زائرین در حوره عتبات گفت: تمام تلاش حج و زیارت فراهم کردن بستر زیارت امن، آسان و در دسترس برای همه اقشار جامعه است، هر چند برای تحقق این هدف و برآورده کردن انتظارات مقام معظم رهبری و نماینده محترم ایشان در حوزه حج و زیارت فاصله و مشکلات زیادی وجود دارد اما این به معنای دلسرد شدن خادمان زائرین ابی عبدالله (ع) نیست و تلاش می کنیم تا زائرین امام حسین (ع) در کوتاه ترین زمان تحول در حوزه زیارت عتبات را ببینند.

رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه تاکید کرد: تلاش مدیریت جدید حج و زیارت این است که با تنوع بخشی به ویترین خدمات زیارتی عتبات و کاهش هزینه های بالاسری به افزایش رقابت در این حوزه و بهبود خدمات به زائرین کمک نماید.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.