پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی حج و زیارت در عراق برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی حج و زیارت در عراق برگزار شد
مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی سازمان حج وز یارت در عراق با حضور رئیس سازمان حج و زیارت در کربلا برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی حج و زیارت در عراق، با حضور رئیس سازمان حج و زیارت، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق، رئیس هیئت گردشگری عراق، مسئولین اعتاب مقدس حسینی، عباسی و کاظمی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا و مدیران شرکت های عراقی طرف قرارداد سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا در کربلا برگزار شد.

در این مراسم محسن نظافتی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق معرفی و از خدمات آقای سید مرتضی حسینی در مدت تصدی این پست تقدیر شد.

در این جلسه علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت از تلاش ها و زحمات سید مرتضی حسینی در دوران مسئولیت دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق قدردانی کرد و گفت: جابجایی نیروها به معنی ناکارآمدی نیست بلکه امری منطقی است و این جابجایی و تغییر مسوولیت ها می تواند تاثیر بسزایی در تحول کار و برنامه ها ایجاد کند.

حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری نیزضمن آرزوی توفیق برای آقای نظافتی، ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی های درون و برون سازمانی و استفاده از همه ظرفیت ها، شاهد بهبود خدمات ارائه شده به زائرین عتبات عالیات باشیم.

وی همچنین به خدمات سید مرتضی حسینی در دوران تصدی مسئولیت دفتر نمایندگی حج و زیارت در عراق اشاره کرد و گفت: رضایت حضرت سید الشهدا (ع) در رضایت زائرین آن حضرت است و مزد خدمت به زوار ابی عبدالله الحسین محدود به اجر و مقام مادی و دنیوی نیست و علاوه بر آثار وضعی و خیر و برکت دنیوی، موجب بهره مندی از شفاعت امام حسین (ع) می شود.

در پایان این مراسم حکم محسن نظافتی توسط مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق به وی اعطا شد و همچنین به رسم تقدیر لوح ها و هدایایی از سوی بعثه مقام معظم رهبری، رئیس سازمان حج و زیارت، وزارت سیاحه عراق، شرکت های طرف قرارداد، شرکت شمسا و اعتاب مقدسه، به آقای حسینی اهدا گردید.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.