پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رییس سازمان حج و زیارت خبرداد

تنوع خدمات در انتظار زایران عتبات

تنوع خدمات در انتظار زایران عتبات

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به راهبردهای سازمان متبوعش برای ارایه خدمات مطلوب به زایران عتبات عالیات گفت: می کوشیم تا با تنوع خدمات و کاهش هزینه های بالاسری، شرایط را برای یک زیارت امن، با کیفیت و در دسترس برای همه طبقات جامعه و با هر میزان درآمد فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت در در جلسه کارکنان ستاد عملیات کربلای معلی با تقدیر از زحمات و تلاش های رؤسا و مدیران سابق سازمان حج و زیارت گفت: کار کردن در این حوزه و خدمت به اهل بیت (علیهم السلام) نیازمند انگیزه ، عشق و علاقه معنوی است و بحمدالله این عشق و انگیزه در بین کارکنان خدوم این سازمان وجود دارد.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی ایران گفت: دستاوردهای عظیم انقلاب نتیجه اعتماد به جوانان مؤمن و انقلابی، استفاده از طرح ها و ایده های نو، حرکت های پویا و جسورانه و تدابیر مقام معظم رهبری بوده است و این نگاه انقلابی، پویا و خلاق باید در همه زیر مجموعه های سازمان حج و زیارت حاکم شود.


رشیدیان در ادامه رقابت سالم و سازنده را از دیگر راهبردهای دوره مدیریت جدید این سازمان برشمرد و اضافه کرد: می کوشیم تا با تنوع خدمات و کاهش هزینه های بالاسری، شرایط را برای یک زیارت امن، با کیفیت و در دسترس برای همه طبقات جامعه و با هر میزان درآمد فراهم نماییم.

رشیدیان ابراز امیدواری کرد با ایجاد هماهنگی میان همه دستگاه های ایرانی فعال در عراق و تعامل مناسب با دولت و شرکت های عراقی خدمات مناسب تری به زائرین ارائه شود.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.