پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در دیدار با مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف مطرح شد

ابراز امیدواری رییس سازمان حج و زیارت برای بهبود کیفیت خدمات فرهنگی و اجرایی به زایران عتبات

ابراز امیدواری رییس سازمان حج و زیارت برای بهبود کیفیت خدمات فرهنگی و اجرایی به زایران عتبات

رئیس سازمان حج و زیارت در دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف به تأثیر زیارت در ایجاد تحول روحی و اخلاقی و مقابله با آسیب های اجتماعی در میان زائران اشاره کرد و افزود: انشاءالله با همکاری و تعامل سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری شاهد بهبود کیفیت در ارائه خدمات فرهنگی و اجرایی به زوار اهل بیت (ع) باشیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت که در صدر هیئتی به عراق سفر کرده است در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف به بررسی برنامه های مرتبط با زایران عتبات عالیات پرداخت.
علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت در این دیدار اظهار کرد: خداوند در دلهای مومنین جاذبه ای از حب اهل بیت(ع) قرارداده است و این مسئولیت سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری را دو چندان می کند و ما باید تلاش کنیم تا به بهترین شکل به زائرین ائمه اطهار(ع) خدمات ارائه دهیم.

وی به تأثیر زیارت در ایجاد تحول روحی و اخلاقی و مقابله با آسیب های اجتماعی در میان زائران اشاره کرد و افزود: زمینه فعالیت فرهنگی در کشور عراق به دلیل نعمت اهل بیت (ع) بسیار گسترده است و انشاءالله با همکاری و تعامل سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری شاهد بهبود کیفیت در ارائه خدمات فرهنگی و اجرایی به زوار اهل بیت (علیهم السلام) باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی نیز در این دیدار به تشریح فعالیت های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف پرداخت و گفت: بصیرت افزایی بر مبنای سیره اهل بیت (ع) اساس کار فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری است.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری درنجف خطرات تهاجم فرهنگی از طریق فضای مجازی در میان جوانان را یادآور شد و افزود: با توجه به اهمیت نقش جوانان در مسائل و تحولات سیاسی- اجتماعی کشور، بعثه مقام معظم رهبری برنامه ریزی ویژه ای را به منظور انتقال معارف اهل بیت و نهادینه کردن ارزش های انقلاب اسلامی برای این دسته از مخاطبین تدارک دیده است و تلاش دارد تا با برگزاری آیین های مختلف روایتگری، پیوند میان معارف اهل بیت، عاشورا، غدیر و انقلاب اسلامی را برای دانشجویان تبیین نماید.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.