پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تسلیت سازمان حج و زیارت به مناسبت رحلت آیت الله مومن

  • 04 اسفند 1397
  • 12:09
  • 0 دیدگاه
  • 697 بازدید
  • Article Rating
تسلیت سازمان حج و زیارت به مناسبت رحلت آیت الله مومن
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و رسانی حج و زیارت؛ سازمان حج و زیارت با صدور پیامی درگذشت آیت الله محمد مومن را تسلیت گفت. متن پیام سازمان حج و زیارت به شرح ذیل است:

«اناالله و انا الیه راجعون»
رحلت عالم ربانی و فقیه عالیقدر و مجاهد و پارسا حضرت آیت الله محمد مؤمن، عضو فقید شورای نگهبان قانون اساسی و مجلس خبرگان رهبری، موجب تأثر و اندوه فراوان شد.
این فقیه وارسته از پرورش یافته گان مکتب امام خمینی (ره) و از مبارزان با حکومت ستمشاهی بودکه سابقه‌ مبارزاتی با رژیم طاغوتی داشته و خدمات انقلابی ایشان در تمام دوران چهل ساله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مستمراً بوده است و در دوره‌های متعدد و متوالی یکی از ارکان مهمّ شورای محترم نگهبان بوده‌اند.

ایشان در سنگرهای مختلف خدمتگزاری به‌ویژه در شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، با بینش عمیق سیاسی و اجتماعی و انصاف و اعتدال، همواره حضوری تأثیرگذار داشت.

آیت الله مومن ضمن تبلیغ و ترویج مستمر معارف دینی و تدریس آموزه ها و سیره عملی ائمه اطهار علیهم السلام، در به‌ثمر رسیدن نهضت اسلامی نقشی مؤثر ایفا کرد و شاگردان دانشمند و وارسته ای را نیز تقدیم جامعه اسلامی کرد.

دلسوزی، انصاف، اعتدال، اشراف به مسایل کشور، ساده زیستی و ایمان از دیگر صفات بارز این عالم ربانی و صادق بوده است.

سازمان حج و زیارت درگذشت ایشان را به خاندان گرامی و فرزندان مکرّم و دیگر بازماندگان و نیز به حضرات علمای اعلام حوزه‌ی مقدس قم و به‌خصوص شاگردان و دوستان ایشان و به عموم مردم عزیز شهر قم تسلیت عرض میکند و از درگاه خداوند علو درجات را برای ایشان خواستار است و برای بازماندگان صبر و اجر را مسالت دارد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.