پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

موافقت رییس سازمان حج و زیارت با بیمه تکمیلی کارگزاران

موافقت رییس سازمان حج و زیارت با بیمه تکمیلی کارگزاران

حجت الاسلام و المسلمین دکتر موسوی مشاور رییس جمهور و رییس سازمان حج و زیارت با پیشنهاد تحت پوشش بیمه تکمیلی قرارگرفتن کارگزاران موافقت کرد و این امر در دستور کار معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان حج و زیارت قرار گرفت.

به گزارش حج نیوز، حجت الاسلام و المسلمین دکتر موسوی در نشست شورای عالی مدیریت سازمان حج و زیارت ضمن تبریک ماه مبارک رمضان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: روزه تنها برای امت اسلام نیست. خداوند متعال می‌فرمایند که برای امت های دیگر هم بوده و فایده اش این است که انسان ها به تقوا برسند.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت است که انسان می تواند به تقوا برسد و مهمترین و مؤثرترین راه روزه و صیام است.

رییس سازمان حج و زیارت با تأکید بر اینکه بالاترین امتیاز ماه مبارک رمضان نزول قرآن است خاطر نشان کرد: مزیت و امتیاز ماه مبارک رمضان به نزول قرآن است و از پیامبر اکرم(ص) نقل شده است که فرمودند: خداوند فرشتگانی را مأمور کرده که برای روزه داران دعا کنند و خداوند نیز دعای فرشتگان را مستجاب می کند.

مشاور رییس جمهور بیان کرد: گناه انسان را مدیون خداوند متعال می کند. در این ماه باید از بند نفس آزاد شده تا از برکات این ماه بهره مند شد.

دکتر موسوی همچنین در بخش دیگری از این نشست با اشاره به مشکلات بوجود آمده در حج از سوی عربستان سعودی گفت: امسال چینش حاجیان تقریباً سه بار انجام گرفت و تمامی خادمان مردم در سازمان حج و زیارت تلاش کردند که به بهترین شکل ممکن مشکلات را حل کرده و با تدابیری که اندیشیده شده انشاءالله هیچ مشکلی پدید نخواهد آمد.

وی افزود: ما تمام سعی خود را انجام می‌دهیم که بالاترین کیفیت خدمت به مردم ارائه شود.

رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به محل استقرار هیأت پزشکی در حج بیان داشت: محل اسکان پزشکان در حج باید در بهترین نقطه هتل‌ها باشد زیرا از اموری است که به مردم خدمت می‌کنند.

همچنین در این نشست معاونین و مدیران سازمان حج و زیارت گزارشی ازروند عملکرد حوزه خود ارائه دادند.
روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.