رییس سازمان حج و زیارت اظهار کرد: یک فرد قهرمانان فقط متعلق به خودش نیست بلکه به جامعه و مردم تعلق دارد و در این زمینه باید دقت لازم را داشته باشد.

" />

پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ورزشکار و قهرمان فقط متعلق به خودش نیست

ورزشکار و قهرمان فقط متعلق به خودش نیست

رییس سازمان حج و زیارت اظهار کرد: یک فرد قهرمانان فقط متعلق به خودش نیست بلکه به جامعه و مردم تعلق دارد و در این زمینه باید دقت لازم را داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت ؛ مراسم تقدیر و تجلیل از برگزیدگان و قهرمانان و خادمان ورزش سازمان حج وزیارت به مناسبت دهه مبارک فجر امروز با حضور رییس سازمان حج و زیارت، معاونان سازمان ، پیشکسوتان ورزشی ، حمید درخشان، بهتاش فریبا و جمعی از برگزیدگان و کارکنان برگزار شد.

در این مراسم از برگزیدگان در رشته های ورزشی فوتبال دستی ، شطرنج، دارت، طناب کشی، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، والیبال و فوتسال تقدیر به عمل آمد .
علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت نیز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد رجبیه و میلاد امیرالمومنین اظهار کرد: امیر المومنین مقتدای همه قهرمانان ، پهلوانان و همه ورزشکاران است.
وی در ادامه به موضوع ورزش و تاثیرات آن اشاره کرد و افزود:ورزش برای سلامت جسمی ، عقلانیت و افزایش توان جسمی به ویژه برای کارکنان سازمان حج وزیارت اهمیت دارد.رشیدیان تصریح کرد: کارکنان سازمان حج وزیارت به سبب حضور در عملیات های حج و عتبات باید از توان جسمی بالایی برخوردار باشند به همین سبب ورزش برای این افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.وی با بیان اینکه سلامت جسمی در زندگی و تعاملات اجتماعی اثرگذار است، گفت: فعالیت جمعی در مسابقات ورزشی و رقابت ها به همراه تلاش میان افراد بسیار حایز اهمیت است.
رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: ورزش کردن روحیه دوستی ، تعاون و شادابی و نشاط را منعکس می کند و از دست اندرکاران برگزاری چنین مسابقاتی نیز تشکر می کنیم.
رشیدیان افزود: امیدواریم روحیه گروهی ورزش در کارهای اجتماعی و زندگی نیز تاثیر بگذارد ؛ باید این مهم مورد توجه قرار گیرد که دوستان و خانواده را هم به ورزش و سلامتی تشویق کنیم.
وی افزود: امیدواریم جامعه ورزش ما پاک و پاک تر و سالم و سالم تر شود چراکه قهرمانان ورزشی در نقطه تمرکز نگاه جوانان ما هستند .
رشیدیان تصریح کرد: یک فرد قهرمانان فقط متعلق به خودش نیست بلکه به جامعه و مردم تعلق دارد و در این زمینه باید دقت لازم را داشته باشد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.