پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار با خانواده های معزز شهیدان بمناسبت 22 اسفند

دیدار با خانواده های معزز شهیدان بمناسبت 22 اسفند

 به مناسبت 22 اسفند روزبزرگداشت شهدا مدیرحج و زیارت خراسان رضوی با خانواده شهیدان محمدی مفرد و روشن روان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ طبق برنامه ریزی صورت گرفته به مناسبت 22 اسفند روز گرامیداشت شهدا جواد شاد مدیر حج و زیارت ، رضا درگاهی معاون حج و زیارت ، حجت الاسلام و المسلمین قاصری قائم مقام بعثه مقام معظم رهبری وتعدادی از کارگزاران زیارتی خراسان رضوی با خانواده شهیدان حاج مهدی محمدی مفرد و حاج علی اصغر روشن روان دیدار به عمل آوردند.

 

جواد شاد مدیر حج و زیارت استان در این دیدار از خانواده معزز این شهیدان والامقام تجلیل کرد.

 

وی افزود: الگو پذیری از اخلاق و رفتار شهیدان باید سرلوحه کار خادمین ملت قرار گیرد.

 

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی تصریح کرد: شهیدانی که با انتخابی صحیح برای دین و میهن خود تا پای جان ایستادند و بی شک شهیدان انتخاب شده از سوی پروردگار هستند که این توفیق نصیب هر فرد نمی گردد و این افتخار برای خانواده های معظم شهدا از الطاف الهی است که وجودشان باعث خیر و برکت در جامعه خواهد بود.

 

در این دیدارهای صمیمی ضمن استماع بیان خاطرات شهیدان و بزرگداشت یاد و خاطره ایشان به رسم یادبود این روز عزیز هدایای معنوی به خانواده محترم شهیدان تقدیم گردید.

 

گفتنی است شهید حاج مهدی محمدی مفرد اولین شهید مدافع حرم از جمع کارگزاران زیارتی خراسان رضوی بود که در بهمن ماه 94 در سوریه به شهادت رسیدند و شهید حاج علی اصغر روشن روان ابوالشهیدین نیز از شهدای منا هستند که در حج 94به فیض شهادت نائل گردید.

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.