پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازگشت آخرین گروه زائران عتبات عالیات به کشور/ توقف ۱۸ روزه اعزام‌ها

بازگشت آخرین گروه زائران عتبات عالیات به کشور/ توقف ۱۸ روزه اعزام‌ها

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: آخرین گروه زائران ایرانی که ۱۲ تیرماه جاری به عتبات عالیات اعزام شدند، امروز چهارشنبه ۱۹ تیرماه به کشور بازمی‌گردند.

  مسعود اخوان گفت: با بازگشت آخرین گروه زائران ایرانی از عتبات عالیات، هیچ زائر ایرانی که در این مدت از طریق سیستم شرکت شمسا به عتبات اعزام شده باشد تا یکم مرداد ماه (14 رمضان) در عراق وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: به علت بازسازی و نوسازی مراکز اقامتی زائران ایرانی، اعزام زائران به عتبات عالیات به مدت 18 روز از 13 تا 31 تیر ماه متوقف خواهد بود.

اخوان افزود: با توجه به تعطیلی اخیر، یک هیأت ایرانی از شرکت شمسا به عراق اعزام شده‌اند تا وضعیت اسکان و تغذیه زائران ایرانی عتبات عالیات را مورد بررسی قرار دهند.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت اضافه کرد: مرحله جدید اعزام‌های عتبات عالیات پس از پایان تعطیلات 18 روزه از یکم مرداد ماه آغاز می‌شود و تا 28 مردادماه ادامه خواهد داشت.

به گفته اخوان این مرحله بدون انجام پیش ثبت نام اینترنتی انجام می‌شود و متقاضیان اعزام در این ایام می‌توانند با مراجعه مستقیم به دفاتر حج و زیارت نسبت به نام نویسی در کاروان‌ها اقدام کنند.

وی اضافه کرد: پس از اتمام اعزام‌های مرحله جدید، دور دوم اعزام‌ها از 29 مرداد ماه آغاز می‌شود و تا 15 مهر ماه سال 92 ادامه خواهد داشت.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت افزود: اعزام‌های مرحله دوم مانند اعزام‌های گذشته به صورت پیش ثبت نام اینترنتی است که زمان آن و چگونگی مراجعه به سامانه، از طریق رسانه‌های جمعی اعلام می‌شود.

 

روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.