پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آخرین وضعیت مرز مهران و تردد زائران عتبات نوروزی / تردد زائران عتبات بدون مشکل در حال انجام است

آخرین وضعیت مرز مهران و تردد زائران عتبات نوروزی / تردد زائران عتبات بدون مشکل در حال انجام است

مدیر حج وزیارت استان ایلام با اشاره به بسته شدن جاده اصلی ایلام به مهران به دلیل سیل ساعت های اخیر گفت: تردد زائران عتبات به مرز مهران و بالعکس از مسیر فرعی انجام می گیرد و خوشبختانه مشکلی در این تردد زائران وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ سید حمید مصطفایی درباره بسته شدن جاده ایلام - مهران و تردد زائران عتبات عالیات از این مسیر گفت: مسیر اصلی تردد برای حمل و نقل زمینی فعلا بسته است اما ترددها از مسیر فرعی(جاده قدیم ایلام- مهران) انجام می گیرد.

وی افزود: تردد زائران نیز با هماهنگی انجام شده با پلیس راه از جاده فرعی (جاده قدیم) انجام می گیرد و خوشبختانه مشکل خاصی در رفت یا بازگشت زائران از مرز مهران وجود ندارد.

مدیر حج و زیارت استان ایلام اظهار کرد: در حسینیه شهدای منا نیز فضای کافی برای پذیرایی و استراحت زائران وجود دارد و در صورت اسکان نیز شرایط لازم برای زائران در حسینیه و زائرسراها وجود دارد.

به گفته مصطفایی ، کارگزاران استان ایلام نیز که در شهرهای مختلف این استان حضور دارند در حال کمک رسانی و امداد به سیل زدگان هستند و همه افراد برای عبور از شرایط بحران مشغول فعالیت هستند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.