پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

خانواده حج و زیارت استان فارس در میدان خدمت رسانی به سیل زدگان

خانواده حج و زیارت استان فارس در میدان خدمت رسانی به سیل زدگان
مدیرحج و زیارت استان فارس توضیحاتی را در خصوص خدمت رسانی دست اندرکاران سازمان حج و زیارت به سیل زدگان استان فارس و سایر استانها همانند خوزستان ارائه کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت ؛ علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس درباره خدمات رسانی صورت گرفته از سوی دست اندرکاران حج و زیارت استان فارس اظهار کرد: سیل در استان فارس نیز موجب خساراتی به همشهریان و مسافران نوروزی شد که در این رابطه نیز کارگزاران استان و دست اندرکاران حج و زیارت استان به میدان آمده و به خدمت رسانی پرداختند.

وی افزود : دفاتر زیارتی نزدیک به مناطق سیل زده در استان فارس بعد از حادثه سیل به کمک مهمانان نوروزی گرفتار از سیلاب شتافتند و آنها را در دفاتر زیارتی اسکان دادند و به پذیرایی از آنها اقدام کردند.

مدیر حج و زیارت استان فارس تصریح کرد: مناطق محروم استان که تحت تأثیر سیلاب اخیر قرار گرفته بودند مورد توجه دست اندرکاران حج و زیارت استان قرار گرفت و برخی اقلام غیر نقدی به ۶۰ خانوار در محله سعدی استان فارس تقدیم شد.

زینلی افزود: به غیر از خدمات رسانی دست اندرکاران حج و زیارت به همشهریان استان فارس، خدماتی همانند کالای غیر نقدی برای مناطق سیل زده استان خوزستان نیز ارسال شده است.

وی تصریح کرد: کالاهای نقدی تدارک دیده شده شامل پتو، فرش، لوازم التحریر ، فلاسک و ... بوده است.

مدیر حج و زیارت استان فارس افزود: راه اندازی موکب در استان لرستان و همراهی کارگزاران در این رابطه نیز یکی دیگر از فعالیتهای صورت گرفته در سیل اخیر است.

به گفته زینلی، طبخ و توزیع غذای گرم در میان سیل زدگان در سالروز ولادت امام حسین (ع)انجام می گیرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در روزهایی که استان فارس با سیل درگیر بوده، برخی کارگزاران متخصص در زمینه تعمیرات لوازم برقی به میدان آمده و وسایل برقی سیل زدگان را به صورت رایگان تعمیر کردند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.