پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اهم اقدامات سازمان حج و زیارت برای هموطنان سیل زده/ارسال کمکهای نقدی و غیر نقدی برای سیل زدگان

اهم اقدامات سازمان حج و زیارت برای هموطنان سیل زده/ارسال کمکهای نقدی و غیر نقدی برای سیل زدگان
همزمان با وقوع سیل در استانهای مختلف کشور و اهتمام به امداد رسانی به سیل زدگان از سوی همه دستگاهها و دلسوزان کشور، دست اندرکاران سازمان حج و زیارت کشور نیز به یاری هموطنان سیل زده شتافتند و با کمکهای نقدی و غیر نقدی وظیفه خود در قبال هموطنان را به خوبی انجام دادند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ همزمان با بروز سیل در چندین استان کشور، دفاتر حج وزیارت استانها نیز هم گام با آحاد مردم و دستگاههای سطح کشور با بسیج امکانات وتوانایی های خوداقدام به جمع آوری کمک های قابل ارائه به هموطنان سیل زده کردند.

این کمک ها در قالبهای نقدی و غیر نقدی و از طرف استانهای آذربایجانها، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کاشان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد به هموطنان سیل زده صورت گرفته است.

از ابتدای بروز سیل در استانهای مختلف کشور تاکنون در حدود 2 میلیارد و 873 میلیون و 417 هزار ریال به صورت نقدی برای کمک رسانی به سیل زدگان جمع آوری شده است
که این رقم به غیر از کمکهای غیر نقدی و حضوری دست اندرکاران حج و زیارت در مناطق سیل زده بوده است.

آب معدنی، برنج برای طبخ غذای گرم، کنسروجات، قرص نان، ماست، تخته فرش، البسه گرم، کیسه های آرد، دستگاه پخت نان و ... بخشهایی از کمکهای غیرنقدی دست اندرکاران حج و زیارت از استانهای ذکر شده است.

در این میان تعدادی از عوامل و دست اندرکاران حج و زیارت از استانهای مختلف کشور برای یاری رساندن به هموطنان سیل زده حضور یافتند.حضور برخی از دست اندرکاران حج و زیارت برای طبخ و توزیع غذا و امدادرسانی به سیل زدگان در روزهای اخیر و همزمان با سیل در استانهای مختلف کشور انجام شده است.
ضمن اینکه در مناطق سیل زده کشور طبخ و توزیع غذا از سوی دست اندرکاران حج و زیارت استانها انجام گرفته بود.
کمکهای غیر نقدی دست اندرکاران حج و زیارت کشور همچنان به سیل زدگان کشور ادامه دارد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.