پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

یادداشت رییس سازمان حج و زیارت به مناسبت روز«پاسدار»

یادداشت رییس سازمان حج و زیارت به مناسبت روز«پاسدار»
رییس سازمان حج و زیارت در صفحه مجازی خود نوشت: آری نام پاسدار قداست دارد پاسداری که مقتدایش حسین ابن علی(ع) آزاده ترین آزاده تاریخ است و ازحریت، انسان و انسانیت در برابر تحجر،تعدی، ظلم،استبداد واستکبار حراست می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آقای علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار مطلبی را در صفحه مجازی خود نوشت که متن کامل آن به شرح ذیل است:
واینک بهار، طلوعی سبز وسرخ را بشارت می دهد بهاری که با عطرگل محمدی فراگیر می شود، اوکه کشتی نجات بشریت از ظلم و ذلت و خانه نور را خورشید می گرددو صدای مظلومیت مادر و فریادهای تنهایی های شبانه پدر می شود.
او که رحمت خداوند عالمیان بر زمین است تاعزت رابه انسانیت نثار کند، مولودی که برترین جوانان اهل بهشت و ابرمردی است که تاریخ دربرابرعزت،آرمان خواهی، بیدارگری و بزرگی اش سرخم می کند.
خورشیدی که درمیلادش،ذره ذره عالم به سجود می آید ودر زمزمه ملایک ذکر"یا حسین" در آسمانها می پیچید، مولودی که زمین را معطر می کند و می آید تا نسیم عدالت و آزادگی را بر کویر تفتیده جانهای تشنه عبور دهد و انسان و انسانیت را جانی دوباره بخشد.
اوخود نوری بی انتهاست که نسل به نسل می رود تا به موعود و قیامت رسد.
با آمدنش عاشورا متولد می شود و تاریخی عدالت خواهانه رقم می خورد .خورشیدی عالم تاب که بر نیزه ها، طلوعی دوباره اما سرخ خواهد داشت تا انسانیت،آزادگی وعزت بر سر دار نرود و نمی رود از آن رو که امروز دراین سرزمین بعد از هزار و اندی سال، سربازان حضرت؛پاسداری می کنند حریت و آزادگی را و در لباس خاکی،خاک میهن را حراست و جان انسان و انسانیت را هرجا که مظلومی درظلم قرار می گیرد، حفاظت می کنند.
زمانی در لباس رزمنده، پاسدار جان ومال،ناموس و مام میهن می شوند وجایی حافظ حریم اهل بیت (ع) درعراق وشامات می شوند و در برابر کفار مسلم نما ومتحجران تکفیری مردانه می ایستند.
و امروز درمیان سیل وآوار طبیعت،همنوعان را همراه هستند تاعزت مردمان این مرز و بوم شکسته نشود وبا اقتدا به اباعبدالله آزاده زیست کنند ودردی را درمان و زخمی را مرحم شوند.
آری نام پاسدار قداست دارد پاسداری که مقتدایش حسین ابن علی(ع) آزاده ترین آزاده تاریخ است و ازحریت، انسان و انسانیت در برابر تحجر،تعدی، ظلم،استبداد واستکبار حراست می کند.
همین منش و روش است که امروز دشمنان بشریت که داعش را پرورش و ضدیت با اسلام وانسان ستیزی را در عالم می گسترانند، وا می دارد تا دست به تخریب سپاه اسلام بزنند سپاهی که گستره آن تمامی انسانهای آزاده جهان است وتروریستها و دشمنان بشریت ازنام آن هراس دارند سپاهی که ریشه در تک تک آحاد این ملت سرافراز دارد.
طلوع سبز بی پایان و میلاد سرخ اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار بر تمامی آزادمردان و سربلند زنان این سرزمین فرخنده باد.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.