پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حضرت عباس(ع) اسوه جاودان مردانگی مردانگی، وفا و عشق به سلاله ناب محمدی(ص)

حضرت عباس(ع) اسوه جاودان مردانگی مردانگی، وفا و عشق به سلاله ناب محمدی(ص)

رییس سازمان حج و زیارت در یادداشتی با تبریک میلاد حضرت عباس(ع) نوشت: باب الحوائج خود اسوه جاودان مردانگی و وفا عشق به سلاله ناب محمدی (ص)است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان در یادداشتی در صفحه مجازی خود روز میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را تبریک گفت.متن این یادداشت به شرح ذیل است:
امروز میلاد ماه تمام، قمربنی هاشم،مولودی از سلاله نیکان ویلان،از تبار فضل و بزرگی، واز نسل عشق و وفاست،مولود آب وآیینه ، دیباچه شرف، مظهر الفت وصداقت ورشادت ،نام آوراستقامت و پایمردی واسوه جانبازی که مولا اورا عباس نام نهاد.
بزرگ مردی که مجسمه ادب و وفا در برابر برادر است چرا که مادرش"ام البنین" او را آموخت، فرزندان بانوی دوعالم فاطمه (س) نه برادر که ولی و سرور و بزرگ اویند وباید هماره در رکاب آنان باشد وتا آخرین قطره خون با تنی چاک چاک ازتیرهای سفاکان پشت به پشت برادر ماند وپرچم مردانگی و وفا را برافراشت ومفهوم زندگی باعشق و ایثاررا به همگان آموخت.
آری امروز میلاد اسطوره حریت وآزادگی است که دردامان ام البنین زنی از تبار نیکان و دلاوران، با نگاهی درخشنده از نام ومهرخدا پا به عرصه وجود می گذارد تا در تاریخ؛عشق و شرافت را زنده و مانا سازد.
باب الحوائج خود اسوه جاودان مردانگی و وفا عشق به سلاله ناب محمدی (ص)است،همو که بردریای آب،به حرمت تشنگی اباعبدالله (ع) وفرزندانش، تشنه لب شهید شد.
قرنهاست گل مردمان این خاک ازتولد با عشق حسین(ع)و پرچمداراو سرشته می شود،چنانکه مردان وزنان سرزمینم در راه پاسداری ودفاع ازمام وطن با سربند یا ابوالفضل(ع)ویاحسین(ع)وعشق آنها رشادتها کرده وجانها هدیه کردند.
همچنان هم دراین اقتدا جان برکف ایستاده اندوهرجا نیاز باشدعاشقانه برای حراست از ولایت وکشورحضور دارند ودر این مسیر جانبازی وشهادت رابه جان خریده اندوچه بسیار بزرگ مردانی که امروزدرپس سالهای جنگ باتحمل رنج و دردجانبازی همچنان برارزش های ولایی خودایستاده اند.
واین دلاوری ورشادت پاسداران این سرزمین هراس به جان دشمنان می اندازند از آن رو بزرگترین تروریست و تروریست پرور جهان؛حافظان مام میهن،آزادی،استقلال ایران زمین و انسانیت را تروریست می خواند که خود بیانی از آزادگی این آزادمردان و زنان بی ادعای این سرزمین است.
باید پاس،داشت این بزرگی و شرافت و مردانگی ها را واین جز باهمدلی وحفظ اتحاد وانسجام این ملت وکشور دربرابر دشمنانی که همچنان برای این مرز و بوم دندان تیز کرده اند وهمیاری وهمراهی برای آبادانی این سرزمین بویژه مناطق سیل زده و مردمان رنجور از این پدیده طبیعی ممکن نیست.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.