پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نشست معنوی آداب حضور در محضر کعبه شریف در مشهد مقدس

 نشست معنوی آداب حضور در محضر کعبه شریف در مشهد مقدس
حج نیوز-خراسان رضوی: همایش سلسله نشست های معنوی اسرار حج و آداب حضور در محضر کعبه شریف امسال نیز توسط  مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی و بعثه مقام معظم رهبری از شب دوم ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است و به مدت 7 شب در میدان شهدای مشهد از ساعت  9:30الی11 شب برگزار خواهد گردید.

 
بر اساس این گزارش با هماهنگی های بعمل آمده کلیه زائرین تمتع 92 بهمراه مدیران و عوامل برابر جدول تنظیمی به صورت ویژه در این همایش حضور خواهند یافت و کارهای اجرایی این سلسله نشست به عهده مدیران و عوامل کاروانها و مجموعه ها خواهد بود .

با توجه به استقبال زائرین حج سنوات گذشته از کلیه زائرین سالهای گذشته نیز دعوت بعمل آمده است تا در این برنامه شرکت فرمایند و براساس هماهنگی انجام شده روحانیون بعثه مقام معظم رهبری منطقه خراسان نیز زائرین را در این برنامه همراهی  خواهند نمود..

رویکرد اصلی این سلسله نشست‎ها آموزشی است و در این جلسات اسرار حج و آداب حضور بیان خواهد گردید ودرکنار محل برگزاری این برنامه بخشی برای کودکان پیش‎بینی شده است که خانواده‎ها با آرامش بیشتری پیگیر مباحث باشند . دربخش مربوط به کودکان از کارشناسان  و متخصصین کار با کودک دعوت شده تا ضمن آموزش رنگ‎آمیزی به مباحث محتوایی سنین خاص نیز بپردازند

 

به منظور اثر گذاری بیشتر جلسات اسرار حج و آداب حضور بسته‎ای برای بزرگسالان تدارک دیده شده که شامل یک کتاب ، یک جزوه کلامی و دفتر چه پاسخنامه است. کتاب اخلاق و آداب سفر حج که از کتابهای بسیار قابل استفاده و ضروری برای زائرین بیت الله است در این بسته قرار دارد که دریافت کنندگان این بسته با مطالعه کتاب در این چند شب می‎توانند در مسابقه های برنامه ریزی شده این نشست نیز شرکت کنند.

لازم به ذکر است مدعوین عزیز و شرکت کنندگان  ضمن بهره گیری از دعاهای ماه مبارک رمضان  و استفاده  از مداحی مادحین اهل بیت (ع)  از سخنرانی حجت و الاسلام والمسلمین حسینی قمی نیز بهرمند خواهند شد.

گفتنی است این برنامه آموزشی برای سومین سال پیاپی در ماه مبارک رمضان در استان خراسان رضوی برگزار می‎شود.


روابط عمومی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.