پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

«ادب» بارزترین شاخصه حضرت عباس(ع)/ جانبازان در سلسله مقدس شهدا قرار دارند

  • 21 فروردین 1398
  • 20:28
  • 0 دیدگاه
  • 613 بازدید
  • Article Rating
«ادب» بارزترین شاخصه حضرت عباس(ع)/ جانبازان در سلسله مقدس شهدا قرار دارند
رییس سازمان حج و زیارت در دیدار با تنی چند از جانبازان تاکید کرد: جانباز بودن یک افتخار محسوب می شود چراکه جانبازان در سلسله مقدس شهدا قرار دارند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آقای علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، با تنی چند از جانبازان شاغل در سازمان حج و زیارت دیدار و گفت و گو کرد.
رییس سازمان حج و زیارت در این دیدار صمیمانه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت: جانباز بودن یک افتخار بسیار بزرگ محسوب می شود چراکه جانبازان در سلسله مقدس شهدا قرار دارند و هم نفس با آنها بوده اند.

رشیدیان خطاب به همکاران جانباز و ایثارگر گفت: شاید بسیاری افراد شهدا را از نزدیک ندیده باشند اما شما جانبازان چون از نزدیک شهدا را دیده اید، تکلیفی بر عهده خواهید داشت بنابراین در محل کار، جامعه و فعالیت های خود تداوم بخشی در مسیر شهدا را مدنظر قرار دهید؛ شما باید به راه شهدا و ایثارگری توجه داشته باشید.

رییس سازمان حج و زیارت افزود: شما لباس جانبازی بر تن کرده اید و همه افراد شما را با این نام می شناسند که این موضوع نیز بار مسئولیتی به دنبال دارد به همین دلیل انتظار مردم از شما جانبازان و ایثارگران، همان تداوم رفتار شهدا است.

رشیدیان، یاد و خاطره همه جانبازان کشور را در سالروز ولادت حضرت عباس(ع) گرامی دانست و تصریح کرد: ادب، بارزترین شاخصه حضرت عباس(ع) بوده است؛ ادب مادر حضرت عباس(ع) و فرزندان ایشان بسیار بی نظیر بود و سبب رستگاری این بزرگواران شد.

**ایثارگری هنوز تمام نشده است
حجت الاسلام والمسلمین مهدی شهسواری مشاور رییس سازمان حج و زیارت در امور ایثارگران نیز با تبریک روز ولادت قمر بنی هاشم و روز جانباز اظهار کرد: دفاع مقدس هنوز تمام نشده و ایثارگری نیز باید همیشه برقرار باشد؛ امیدواریم این امانت جانبازی را حفظ کرده و در روز قیامت از صف شهدا و جانبازان جدا نشویم.
در پایان این مراسم، تقدیر و قدردانی از جانبازان حاضر به مناسبت روز ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز انجام گرفت.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.