پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

«معاونت آموزشی عتبات عالیات»دریچه ورود کارگزاری حج/تاریخ آزمون تغییری نخواهد داشت

«معاونت آموزشی عتبات عالیات»دریچه ورود کارگزاری حج/تاریخ آزمون تغییری نخواهد داشت
مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت با اشاره به آزمون معاونت آموزشی عتبات عالیات اظهار کرد: تاریخ برگزاری آزمون معاونت آموزشی ششم اردیبهشت ماه خواهد بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ حمیدرضا محمدی مدیر کل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت در خصوص آزمون معاونت آموزشی عتبات عالیات اظهار کرد: طبق اعلام قبلی اداره کل کارگزاران سازمان حج و زیارت، این آزمون در موعد مقرر خود یعنی همان تاریخ ششم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
وی افزود: با توجه به اینکه به ماه مبارک رمضان نزدیک می شویم و بعد از این ایام هم برنامه های مرتبط با اعزام حجاج آغاز می شود، تاریخ برگزاری آزمون تغییری نمی کند.
مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت تصریح کرد: تمهیدات و برنامه ریزی هایی برای متقاضیان شرکت در آزمون معاونت آموزشی عتبات عالیات در مناطق سیل زده کشور مدنظر خواهد بود. وی در خصوص تعداد واجدین شرایط شرکت در آزمون معاونت آموزشی عتبات عالیات اظهار کرد: برای این دوره از آزمون معاونت آموزشی عتبات عالیات در حدود ۴ هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط شدند که برگزیدگان بعد از برگزاری آزمون و مصاحبه انتخاب می شوند.
به گفته مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت، مصاحبه حضوری و بررسی مدارک قبول شدگان در آزمون نیز از سوی دفاتر حج و زیارت استانها انجام می گیرد.
وی تاکید کرد: معاونت آموزشی عتبات عالیات دریچه ورودی به حوزه کارگزاری حج و زیارت است؛ یعنی افرادی که به عنوان معاون آموزشی انتخاب می شوند در آینده و پس از کسب تجارب لازم، ارتقا می یابند.
وی، معاون آموزشی عتبات عالیات را پل ورود به حوزه کارگزاری حج دانست و تصریح کرد: انتخاب عوامل سال اولی حج تمتع صرفا از بین افرادی میسر است که سابقه عتبات عالیات یا عمره داشته باشند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.