پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حضور رییس سازمان حج و زیارت در خوزستان

حضور رییس سازمان حج و زیارت در خوزستان
علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت به منظور همدردی با مردم خونگرم خوزستان و دیدار با دست اندرکاران حج و زیارت استان که در روزهای اخیر خدمت رسان مردم شریف این استان بودند، به خوزستان سفر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت ؛ علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت در راس هیاتی به خوزستان سفر کرد.

برخی شهرهای استان خوزستان و مردم آن در روزهای اخیر درگیر هجوم سیل بوده اند که در این میان دست اندرکاران حج و زیارت استان ، همراه و همدل با سایر مسئولان ‌و مردم به خدمت رسانی برای سیل زدگان پرداختند.

دست اندرکاران حج و زیارت استان خوزستان در روزهای اخیر به توزیع کالاهای غیرنقدی ارسال شده از استانها و طبخ و توزیع غذا میان سیل زدگان و .... مبادرت کرده اند.

سفر علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت نیز در راستای تاکید بر ادامه خدمت جهادی دست اندرکاران حج و زیارت و کارگزاران به هموطنان سیل زده صورت گرفت.

رشیدیان در این سفر ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به خادمان حج و زیارت استان از عملکرد روزهای گذشته آنها قدردانی کرد.
رییس سازمان حج وزیارت همچنین به مناطق سیل زده در شهرهای حمیدیه، سوسنگرد و ... هم سفر کرد و به خادمان حج و زیارت استان که در حال خدمت رسانی به سیل زدگان هستند، خداقوت گفت.

دیدار با استاندار خوزستان، دیدار با آیت الله کعبی، حضور در روستاهای سیل زده و همدردی با مردم این مناطق و بازدید از روند خدمات رسانی دست اندرکاران حج و زیارت بخش دیگری از برنامه های سفر رییس سازمان به استان خوزستان بوده است.

رشیدیان در روزهای اولیه وقوع سیل در کشور نیز وارد استان گلستان و شهر آق قلا شده بود و از نزدیک در جریان خدمت رسانی دست اندرکاران حج و زیارت به مردم استان بود.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.