پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

خدمات پیشکسوتان حج و زیارت از نظر خدا و اهل بیت دور نمی ماند

خدمات پیشکسوتان حج و زیارت از نظر خدا و اهل بیت دور نمی ماند

رییس سازمان حج وزیارت با اشاره به خدمات پیشکسوتان و بازنشستگان حوزه حج و زیارت به حجاج و زائران در گذشته گفت: خدمات صورت گرفته از سوی پیشکسوتان و بازنشستگان حوزه حج و زیارت از نظر خداوند و ائمه معصومین دور نخواهد ماند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آیین هفدهمین سال تاسیس کانون بازنشستگان سازمان حج و زیارت با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت، علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج وزیارت و جمعی از پیشکسوتان و بازنشستگان حوزه حج و زیارت برگزار شد.
آقای علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت اظهار کرد: امیدواریم در راه خدمت رسانی به توفیقات روز افزون دست یابیم.
وی به تلاشها و زحماتی که پیشکسوتان و بازنشستگان حوزه حج و زیارت در خدمت رسانی به حجاج و زائران در گذشته انجام داده‌اند اشاره کرد و افزود: زحمات پیشکسوتان و خدمت رسانی آنها به حجاج و زائران در گذشته با شرایط و امکانات کنونی قابل قیاس نیست و این مهم با تلاش و زحمات بازنشستگان حوزه حج و زیارت حاصل شده است.
رشیدیان به اجر و منزلت خدمت رسانی به حجاج اشاره کرد و گفت: مطمئنا افرادی که در مسیر حج و زیارت خدمت می کنند، مورد توجه خداوند، حضرت رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار قرار می گیرند و خدمات صورت گرفته از سوی پیشکسوتان و بازنشستگان حوزه حج و زیارت از یاد خداوند و ائمه معصومین دور نخواهد ماند.
در ادامه این مراسم لوح تقدیر از سوی نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت به کارکنانی که به تازگی بازنشسته شده اند، اهدا شد.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.