پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

گسترش فرهنگ زیارت، عامل عمیق تر شدن پیوندهای دو ملت ایران و عراق

گسترش فرهنگ زیارت، عامل عمیق تر شدن پیوندهای دو ملت ایران و عراق
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت شمسا با اشاره به رایگان شدن ویزای سفر به ایران و عراق برای اتباع دو کشور گفت: رفت و آمدهای زائرین ایرانی و عراقی موجب پیوند عمیق‌تر این دو ملت شده و موفقیت بزرگی به حساب می‌آید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت به نقل از پایگاه خبری بعثه مقام معظم رهبری؛ حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر در این دیدار افزود: علاقه و توجه مردم به زیارت در کشور افزایش یافته و با شرایط جدید لازم است، گام های جدیدی در این حوزه برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: مردم، سازمان حج و زیارت را بعنوان یک مجموعه مورد اعتماد پذیرفته اند و این سرمایه بزرگ باید حفظ شود.

وی با اشاره به فرصت حضور کالاهای ایرانی در بازار عراق خاطر نشان کرد: دستگاه های مسئول می بایست با همکاری نزدیک با یکدیگر، موانع و مشکلات در این عرصه را هرچه سریعتر بر طرف کنند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه روند اصلاحی در همه امور باید سرعت گیرد، ادامه داد: در تمام برنامه ریزی ها منافع زائر باید در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکرابرازامیدواری کرد با استفاده از نیروهای توانمند شاهد تحول جدی در فعالیت های شرکت شمسا باشیم.

بر پایه این گزارش، در ابتدای این دیدار آقای مصطفی قاسمی مدیرعامل شرکت مرکزی دفاترخدمات زیارتی سراسر ایران (شمسا) از برنامه های آینده این شرکت با هدف ارتقای خدمت¬رسانی به زائران گزارش داد.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.