پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دومین نشست ستاد مدینه به ریاست دکتر موسوی تشکیل شد.

دومین نشست ستاد مدینه به ریاست دکتر موسوی تشکیل شد.
دومین جلسه ستاد اجرایی مدینه منوره دوشنبه شب با حضور کلیه و به ریاست حجةالاسلام و المسلمین دکتر موسوی مشاور رییس جمهور و ریاست سازمان حج و زیارت تشکیل شد.

به گزارش گروه خبری حج نیوز اعزامی به عربستان :دومین جلسه ستاد اجرایی مدینه منوره دوشنبه شب با حضور کلیه و به ریاست حجةالاسلام و المسلمین دکتر موسوی مشاور رییس جمهور و ریاست سازمان حج و زیارت تشکیل شد.
در این نشست ابتدا هریک از اعضا ستاد آخرین اقدامات و وضعیت حوزه مسئولیت خود را به اطلاع رساندند .سپس آقای دکتر موسوی رییس سازمان حج و زیارت ضمن تشکر از فعالیت های اعضا ستاد اظهار داشتند همکاران ستاد سعی کنند چنانچه هریک از زائران مشکل و درخواستی دارند نسبت به رفع آن با نظر مساعد اقدام کنند و در صورتیکه اسکان اجرای درخواست زائر اصلا" وجود ندارد حتما" پاسخ باتوجیه و دلایل لازم نسبت به علت عدم اجرای درخواست به زائر اعلام گردد.
دکتر موسوی رییس سازمان حج و زیارت،در ادامه اظهار داشت جهت افزایش سطح کیفیت خدمات سازمان به زوار و رفع مشکلات احتمالی آنان و استفاده از پیشنهادات اصلاحی شان امسال طرح نظرسنجی از برخی کاروان ها و زوار در حال انجام است که امیدواریم پس از کسب نظرات زوار عزیز بتوانیم در سال آینده نسبت به اجرایی کردن آن بخش از نظرات و پیشنهاداتی که امکان اجرا دارد اقدام گردد.
رییس سازمان حج وزیارت در پایان بر ضرورت توجه به نقش مدیریت تاکید و مسئولین ستادها خواستند نهایت همکاری را بارییس ستاد مدینه داشته باشند.
مجید عبداللهی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.