پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جزییات برگزاری آزمون معاونت آموزشی عتبات در روز جمعه

جزییات برگزاری آزمون معاونت آموزشی عتبات در روز  جمعه
آزمون معاونت آموزشی عتبات روز جمعه ششم اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود؛ کارت آزمون از امروز سه شنبه قابل دریافت است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آزمون متقاضیان معاونت آموزشی عتبات روز جمعه مورخ ششم اردیبهشت ماه راس ساعت ۱۶ برگزار می شود.

داوطلبان می بایست از سه‌شنبه سوم اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت واحد آموزش سازمان نسبت به پرداخت هزینه و دریافت کارت آزمون اقدام نمایند.

آزمون در ساعت 16:00 روز جمعه مورخ ششم اردیبهشت ماه به صورت همزمان در کلیه مراکز استان ها و شهرستان کاشان برگزار خواهد شد.

شرکت کنندگان می توانند برای گرفتن کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه مورخ سوم اردیبهشت ماه به سامانه آموزش سازمان به آدرس edu.haj.ir مراجعه نمایند.

**نحوه اخذ کارت ورود به جلسه

شرکت کنندگان به سامانه آموزش به آدرس edu.haj.ir مراجعه و پس از ورود به پنل کاربری خود ( با نام کاربری و رمز عبور خود در سامانه کارگزاران) از منوی سیستم آموزش، ابتدا گزینه پرداخت هزینه آزمون را انتخاب و پس از انجام فرآیند و پرداخت مبلغ 300.000 ریال معادل سی هزار تومان، گزینه دریافت کارت ورود به جلسه را انتخاب و نسبت به چاپ کارت اقدام نمایند.

همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای کلیه داوطلبان الزامی است. بدیهی است از ورود افراد بدون کارت ممانعت بعمل می آید.

زمان برگزای آزمون، نحوه اخذ کارت ورود به جلسه، زمان دریافت کارت ورود به جلسه و آدرس های محل برگزاری آزمون در سامانه آموزش بارگذاری شده است. شرکت کنندگان برای آگاهی به سامانه آموزش مراجعه نمایند.

تعداد سوالات یکصد (100) عدد و زمان پاسخگویی به سوالات یکصد (100) دقیقه می باشد.

عناوین دروس آزمون شامل: احکام اولیه و عمومی، اطلاعات عمومی، زبان عربی، هوش و استعداد تحصیلی و رایانه است.

برادران اهل سنت باید به جای بیست سوال اول دفترچه به برگه سوالات احکامی که خارج از دفترچه در اختیار آنان قرار می گیرد، پاسخ دهند.

پاسخنامه سوالات شامل اطلاعات؛ کد ملی، نام و نام خانوادگی، عکس، حوزه امتحانی، سمت، مذهب و شماره صندلی می باشد. در صورت وجود مغایریت در کد ملی، عکس یا نام و نام خانوادگی، مراتب به مسئول برگزاری آزمون اطلاع رسانی شود.

همراه داشتن کارت شناسایی معتبر جهت تطبیق عکس با چهره شرکت کنندگان الزامی است.

هر داوطلب موظف است کلیه ادوات مورد نیاز برای آزمون (مداد، تراش، مداد پاک کن) را شخصاً تهیه و همراه داشته باشد.

برگه (کارت) ورود به جلسه باید توسط شرکت کنندگان امضا و اثرانگشت آنان روی برگه ثبت شود.

افرادی که قبلا در فراخوان شرکت ننموده و پاسخنامه به اسم آنها تهیه نشده است مجاز به شرکت در آزمون نیستند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.