پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

محدودیت در مطاف:

درخواست يگان امنيتي مسجدالحرام از زائران

درخواست يگان امنيتي مسجدالحرام از زائران

فرمانده يگان امنيتي مسجدالحرام تاكيد كرد فقط عمره گزاران حق استفاده از صحن طواف را دارند.

به گزارش حج نیوز یه نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، روزنامه سعودي عكاظ نوشت: سازمان امنيت كل عربستان همچنان به درخواست از شهروندان و مجاوران مسجدالحرام براي همكاري با طرح توسعه صحن طواف و فعاليتهاي ساخت و ساز در حرم شريف مكي براي كاهش ورود به مسجدالحرام طي ماه مبارك رمضان ادامه مي دهد و اين كار را از طريق پيامهاي مكتوب كه سايت رسمي اين سازمان بر روي تلنفهاي همراه شهروندان و مجاوران مي فرستد، انجام مي دهد .

يحيي بن مساعد الزهراني فرمانده يگان امنيتي مسجدالحرام از نمازگزاران و عمره گزاران خواست فرصت را به كساني كه مي خواهند مناسك عمره را به جا آورند، در صحن طواف و سعي بدهند و به صحنهاي خارجي و بخش توسعه در سمت شمالي حركت كنند.

فرمانده يگان ويژه امنيتي مسجدالحرام اظهار داشت صحن طواف فقط براي عمره گزاران آماده شده است و زائراني كه عمره گزار نيستند به طبقات فوقاني و بام حرم و صحنهاي شمالي در اوقات شلوغي هدايت مي شوند و اگر فضايي در صحن طواف باشد فقط به عمره گزاران اختصاص مي يابد.

وي گفت اميدواريم ورود به مسجدالحرام با توجه به طرحهاي توسعه فعلي كاهش يابد و همه با دستورات و پيامهاي اطلاع رساني كه به شهروندان و مجاوران به منظور همكاري آنها ارسال مي شود و درك وضع فعلي صحن طواف همكاري كنند.
روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.