پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

خاطرات حج گردآوری شود/ ضرورت نیازسنجی و شناسایی کاستی‌ها درحوزه پژوهش حج و زیارت

خاطرات حج گردآوری شود/ ضرورت نیازسنجی و شناسایی کاستی‌ها درحوزه پژوهش حج و زیارت
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت برلزوم نیازسنجی و شناسایی کاستی‌ها در حوزه پژوهش حج و زیارت و کمبودهای جامعه و مخاطبان تأکید کرد و خواستار گردآوری خاطرات حج شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دردیدار مدیران، کارکنان و پژوهشگران پژوهشکده حج و زیارت در قم بر ضرورت تسهیل امور مربوط به زائران تأکید کرد.
وی با بیان اینکه کارپژوهشی باید با شناخت، دقت و توجه به انجام برسد، نیازسنجی واقعی، شناسایی کاستی های جامعه و مخاطبان و قصد قربت و با وضو بودن در کارها و انگیزه واقعی را برای رسیدن به یک کار پژوهشی برجسته، ضروری خواند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با مهم خواندن گردآوری و تحریر خاطرات حج، خواستارتهیه بانک اطلاعات روحانیان پیشکسوت عرصه حج و زیارت برای تحقق این مهم شد.
وی در ادامه فعالیت های پژوهشی انجام شده در پژوهشکده حج و زیارت را ماندگار خواند و تصریح کرد: برای این فعالیت ها باید بازاریابی مناسبی انجام و کار پژوهشی به روشی ارائه شود تا اقشار مختلف بتوانند بهره لازم را ببرند.
حجت الاسلام والمسلمین نواب با اشاره به اینکه آثارپژوهشی فراوانی در قفسه های کتابخانه ها و انبارها نگهداری می شود، اظهارداشت: کارهای پژوهشی باید به گونه ای هدفمند تهیه شود تا به دست جامعه هدف برسد.
وی در پایان برارتباط هرچه بیشتر بین واحدها و معاونت های بعثه مقام معظم رهبری تأکید کرد و افزود: در جهت گیری ها باید تسهیل امور و فراهم کردن امکانات مورد نیاز زائر در نظر گرفته شود.
دکتر ضیائی رئیس پژوهشکده حج و زیارت نیز در این دیدار گزارشی از فعالتیهای انجام شده دراین پژوهشکده در سال 97 ارائه داد و هر یک از کارکنان و پژوهشگران پژوهشکده حج و زیارت نیز دیدگاه خود را در راستای هرچه بهتر شدن فعالیت های پژوهشی بیان کردند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.