پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیداررئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت

دیداررئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه ها با نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در محل بعثه مقام معظم رهبری دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت به نقل از بعثه مقام معظم رهبری؛ حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه ها به همراه حجت الاسلام مرتضی مطهری پور رئیس جدید ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان امروز در محل بعثه مقام معظم رهبری با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه ها انتصاب حجت الاسلام والمسلمین نواب را بعنوان نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی تبریک گفت و درباره برنامه ریزی های انجام شده در خصوص سفرهای زیارتی دانشگاهیان توضیحاتی داد.
در این دیدار زمینه همکاری هرچه بیشتر برای اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات و در صورت راه اندازی عمره به سرزمین وحی بررسی شد و دو طرف بهره مندی از فضای معنوی این سفرها را دارای آثار و برکات فراوان در میان دانشگاهیان دانستند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت حضور دانشگاهیان در سفرهای زیارتی را در راستای تبیین و تعمیق ارزش ھای اسلامی دانست و بر لزوم ارتباط موثر و مستمر روحانی کاروان با زائرین در این سفرها تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین نواب، شوق زیارت اعتاب مقدسه در قشر دانشگاھی را یادآور شد و از پیشنهاد همکاری و برنامه ریزی برای تسھیل سفرھای زیارتی دانشگاھیان استقبال کرد و گفت: سازمان حج وزیارت و بعثه مقام معظم رهبری بسته های متنوعی را برای پاسخگویی به نیاز اقشار مختلف زائران تهیه کرده اند که دانشگاهیان هم می توانند از آن بهره مند شوند.
وی گفت: این مجموعه آمادگی دارد که از طریق شرکت شمسا و استفاده از ظرفیت هایی که درعراق وجود دارد برای سفرهای ارزان قیمت هم برنامه ریزی کند.
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه ها ارتقاء بینش و بصیرت اعتقادی را از برکات سفرهای زیارتی در میان دانشگاهیان دانست و با اشاره به استقبال آنها از این سفرها بویژه در استان تهران گفت: زیارت بارگاه اهل بیت (علیهم السلام) در بهره مندی از این فضای معنوی وحتی در زندگی دانشجویان تاثیر مثبت داشته است.
وی به اعطای وام به دانشگاهیان برای سفرهای زیارتی اشاره کرد و خواستار پیگیری جدی ترسفرهای کوتاه مدت و ارزان قیمت شد.
در پایان این دیدار، حجت الاسلام مرتضی مطهری پور رئیس جدید ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز از برنامه های آینده این ستاد گزارش داد و تاکید کرد: ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تلاش دارد با استفاده از راهکارهای مناسب پاسخگوی انتظارات دانشگاهیان در سفرهای زیارتی باشد.
نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت نیز در پایان این دیدار گفت: ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کار بزرگی را در خدمتگزاری به آینده سازان کشور بر عهده دارد و با توجه به علاقمندی قشر دانشگاهی برای بازدید از برخی اماکن تاریخی و مذهبی درعراق ، با بهبود فضای امنیتی دراین کشور می توان این بازدید را در برنامه سفرآنها گنجاند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.