پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

زائران قدیمی و جدید در کنار یکدیگر / همایش اسرار حج زائرین حج تمتع شهرستان سمنان برگزار شد+ تصاویر

زائران قدیمی و جدید در کنار یکدیگر / همایش اسرار حج زائرین حج تمتع شهرستان سمنان برگزار شد+ تصاویر

همایش اسرار حج و آداب حضور در محضر کعبه شریف با حضور زائرین کاروان های حج شهرستان سمنان برگزار شد؛ در این مراسم زائران حج سالهای 94 تا 98 حضور یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ همایش اسرار حج و آداب حضور در محضر کعبه شریف با حضور زائرین کاروان های حج شهرستان سمنان برگزار شد؛ در این مراسم زائران حج سالهای 94 تا 98 در محل شبستان اعظم حرم مطهر امام زاده یحیی بن موسی الکاظم (ع) حضور یافتند.

 

خلیل دلپاک؛ مدیر حج وزیارت استان سمنان در این مراسم با خیر مقدم به زائران حج 98 شهرستان سمنان برای آنها سفری با برکت را آرزو کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین کهساری مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در موسسات آموزش عالی استان نیز در این مراسم ضمن تشریح فلسفه و اسرار هریک از مراحل و اعمال حج تمتع، اماکن و مناسک حج را حاوی مضامین و معانی بسیار عمیق دانست و اظهارکرد: برای بهره مندی از این فیض عظیم که ظاهر آن سفر در جغرافیا از مکانی به مکان دیگر است ولی باطن آن سفر الی الله است، زائر بایستی از قبل سفر با دل کندن از غیر خدا، خود را آماده بهره مندی از این دریای با عظمت معنویت و عرفان بنماید. 

 

در ادامه برنامه یکی از زائرین حج تمتع سال گذشته چند دقیقه ای به بیان خاطره پرداخت و سپس از دو نفر از مدیران پیشکسوت و بازنشسته حج تمتع شهرستان سمنان، آقایان سید احمد سیادتی و محمدرضا سبوحی با تقدیم لوح تقدیر و هدایائی تقدیر شد.

 

در پایان همایش اسرار حج، به قید قرعه به 16 نفر از حاضرین در همایش هدایائی تقدیم گردید.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.