پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اطلاع رسانی از برنامه های اجرایی حج تمتع 98 در پیام رسان بله

اطلاع رسانی از برنامه های اجرایی حج تمتع 98 در پیام رسان بله

کانال با زائران حج 1398 به منظور اطلاع رسانی هر چه بهتر به زائران حج امسال در پیام رسان داخلی بله راه اندازی شد؛ زائران حج امسال می توانند با عضویت در این کانال تازه ترین و بروزترین اطلاعات در خصوص برنامه های اجرایی حج تمتع را کسب کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ روابط عمومی سازمان حج و زیارت همه ساله به منظور اطلاع رسانی هرچه بهتر به زائران و خانواده های آنها و آگاه سازی زائران در رابطه با برنامه های اجرایی، اطلاع رسانی مدونی را در پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت و فضای مجازی انجام می دهد.

امسال نیز سازمان حج و زیارت به منظور اطلاع رسانی هرچه بهتر، جامع تر، دقیق تر و سریع تر به زائران حج، کانال ارتباطی خود در پیام رسان داخلی بله را راه اندازی کرد.

نام کانال راه اندازی شده در پیام رسان بله «با زائران حج 1398» است؛زائران حج تمتع امسال می توانند با عضویت در این کانال تازه ترین و بروزترین اطلاعات در خصوص برنامه های اجرایی حج تمتع را کسب کنند.

زائران حج امسال برای عضویت در کانال با زائران حج 1398 می توانند به لینک https://ble.im/bazaeran مراجعه نمایند.

زائران و خانواده های آنان می توانند اطلاعات لازم در قبل، طول و بعد از موسم حج را از کانال ذکر شده و پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت به نشانی hajnews.ir کسب کنند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.