پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آغاز ثبت نام بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان

آغاز ثبت نام بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:ثبت نام بیست و یکمین دوره از سفر‌های معنوی عتبات دانشگاهیان از امروز ۱۸ خردادماه در سایت لبیک آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطهری پور؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام بیست و یکمین دوره از سفر‌های معنوی عتبات دانشگاهیان از امروز ۱۸خرداد از طریق سایت لبیک آغاز و تا ۲۷خرداد ادامه دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطهری پور افزود: قرعه کشی این دوره از سفر‌ها در اواخر خرداد انجام می شود.این دوره از اعزام دانشگاهیان از اواخر تیرماه آغاز و تا اواسط مهر ۹۸ ادامه دارد.

 

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: در این دوره تسهیلات خوبی برای دانشگاهیان از جمله وام قرض الحسنه برای سفر‌های هوایی معادل ۳۰میلیون ریال و برای سفر‌های زمینی۱۵میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

 

وی ادامه داد: در این دوره هم مانند دوره های گذشته، دانشجویان مجرد، متأهل، استادان و کارمندان دانشگاه می‌توانند به این سفر معنوی اعزام شوند.

 

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:ثبت نام بیست و یکمین دوره از عتبات دانشگاهیان از امروز شنبه در سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir انجام می گیرد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.