پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برنامه ریزی هواپیمایی جمهوری اسلامی برای انتقال حجاج به سرزمین وحی

برنامه ریزی هواپیمایی جمهوری اسلامی برای انتقال حجاج به سرزمین وحی

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای انتقال حجاج به سرزمین وحی گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی عملیات حج را توفیق الهی می داند و همه امکاناتش را در این راه می گذارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ تورج دهقانی زنگنه مدیر عامل هواپیمایی جمهوری اسلامی در نشست اجرایی حج تمتع 98در مشهد مقدس اظهار کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی در خدمت زائران گرامی است.

وی افزود: هواپیمایی جمهوری اسلامی عملیات حج را توفیق الهی می داند و همه امکاناتش را در این راه می گذارد.

دهقانی زنگنه تصریح کرد: امسال شرکتهای دیگر مشارکت در عملیات هوایی حج ندارند؛ هواپیمایی جمهوری اسلامی در شرایط کنونی کار حج را بر عهده دارد ولی جای نگرانی وجود ندارد و با امکانات کامل در خدمت حجاج هستیم.

وی افزود: در خدمت رسانی به حجاج نگاه سود آوری نداریم؛ پرواز ایمن و پرواز بدون تاخیر رسالت ما است که زمینه و مقدمات آن را فراهم کرده ایم.

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی با اشاره به خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل هوایی به زائران گفت: تلاش ما برای به حداقل رساندن تاخیرها است.

نشست اجرایی حج تمتع 98 با حضور تنی چند از شخصیت کشوری، مدیران ستادی، استانی و دستگاههای همکار در مشهد مقدس برگزار شد.
در این نشست که مدیران ستادی، استانی و دستگاههای همکار حضور یافتند؛ سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت و تنی چند از مدیران دستگاههای همکار و ستادی حج 98حضور یافتند.









 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.