پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

خدمت رسانی به زائران همانند یک امانت است

خدمت رسانی به زائران همانند یک امانت است

مدیر عملیات حج تمتع 98 گفت: خدمت رسانی به زائران همانند یک امانت محسوب می شود؛ ارتقا خدمات باید همه ساله انجام پذیرد و باید این وظیفه را به خوبی انجام دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ نصرالله فرهمند مدیر عملیات حج در نشست اجرایی حج تمتع 98 در مشهد مقدس گفت: این خدمت رسانی به زائران همانند یک امانت محسوب می شود.

وی تاکید کرد: ارتقا خدمات باید همه ساله انجام پذیرد و باید این وظیفه را به خوبی انجام دهیم. کشور میزبان نیز طبق قرارداد و قانوناً باید خدمات لازم را ارائه دهد.

مدیرعملیات حج تمتع 98 تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم برای ما خدمات رسانی در مشاعر مقدس است که باید به این مهم نیز توجه صورت گیرد.

فرهمند افزود: ستادهای حج برای اجرای شایسته امور فرهنگی حج با تمام توان تلاش می کنند و برنامه ریزی های مناسبی در این خصوص صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: به سهم خودمان از زحمات خالصانه تمامی دست اندرکاران و دستگاههای همکار و هواپیمایی جمهوری اسلامی قدردانی می کنیم.

نشست اجرایی حج تمتع 98 با حضور تنی چند از شخصیت کشوری، مدیران ستادی، استانی و دستگاههای همکار در مشهد مقدس برگزار شد.
در این نشست که مدیران ستادی، استانی و دستگاههای همکار حضور یافتند؛ سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت و تنی چند از مدیران دستگاههای همکار و ستادی حج 98 حضور یافتند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.