پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

عرضه سوغات زائران حج تمتع در برکت به خانه/کالاهای باکیفیت با قیمت مناسب در اختیار زائران قرار می گیرد

عرضه سوغات زائران حج تمتع در برکت به خانه/کالاهای باکیفیت با قیمت مناسب در اختیار زائران قرار می گیرد

معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت با بیان اینکه سازمان حج و زیارت با مشارکت فروشگاههای مجازی اقدام به راه اندازی سایت برکت به خانه کرده است و بستری را فراهم آورده تا زائران حج بتوانند سوغات خود را با قیمت های مناسب از این بستر تهیه نمایند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ اکبر رضایی معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه برنامه ریزی ها برای معرفی کالاهایی که معمولا در سفر حج زائران به عنوان سوغات تهیه می کردند، گفت: سازمان حج و زیارت با مشارکت فروشگاههای اینترنتی اقدام به راه اندازی سایت برکت به خانه کرده است.
وی افزود: معرفی و فروش سوغات در سایت برکت به خانه و از طریق فروشگاههای مجازی انجام می گیرد و در این راستا نیاز سنجی های لازم برای ذائقه زائران کشورمان اندیشیده شده است.

معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت تصریح کرد: سایت برکت به خانه و عرضه سوغات در آن به جهت زمینه سازی مناسب و رفاه حال حجاج گرامی و پیرو منویات مقام معظم رهبری و در راستای حمایت از تولید داخلی و به سبب مدیریت عرضه و تقاضای خریر سوغات راه اندازی شده است؛ در این سایت و فروشگاههای مجازی، سعی بر ارائه کالاهای با کیفیت دارای تخفیفات ویژه به حجاج کشورمان است.

به گفته رضایی، زائران می توانند با وارد کردن آدرس barekat.haj.ir و بعد از ورود به فروشگاههای مجازی، نسبت به شناسایی و خرید کالا و سوغات مورد نظر اقدام نمایند.آنها همچنین می توانند با بازیابی کد زائری خود از تخفیف پیش بینی شده بهره بگیرند.


معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت گفت: این سامانه در گوشی‌های هوشمند نیز قابل بهره برداری بوده و حجاج در عربستان هم می توانند با مراجعه به آن نسبت به اطلاع از قیمت اجناس مورد نظر در ایران اقدام و بدین وسیله تهیه سوغات خود را مدیریت کنند.
رضایی افزود: چه نیکو است که با مشارکت در پویش برکت به خانه، فرصت گران بهای سفر معنوی حج را جهت تعالی روح غنیمت شماریم و در سال رونق تولید با تهیه سوغات حج از داخل کشور ، در رونق هرچه بیشتر کسب و کارهای ایرانی و افزایش تولید ملی سهیم باشیم.
وی با بیان اینکه پرهیز از بازارگردی و خرید سوغات از کالای ایرانی بسیار ثمر بخش خواهد بود، گفت: تمامی ملزومات سفر، البسه، اسباب بازی و هرچیزی که برای سوغات استفاده می شود، در این سایت و از طریق فروشگاههای مجازی مشارکت کننده ، عرضه می شود.
رضایی افزود: قرار است در سایر سفرهای زیارتی نیز موضوع کاهش بازارگردی و خرید سوغات از کالای ایرانی در بستر سایت برکت به خانه فراهم شود.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.