پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

راه اندازي سامانه موبايلي"زائر يار" براي خدمت رساني بهتر به حجاج بيت الله الحرام

راه اندازي سامانه موبايلي"زائر يار" براي خدمت رساني بهتر به حجاج بيت الله الحرام
سامانه موبايلي زائر يار براي خدمت رساني بهتر به حجاج بيت الله الحرام سال جاري ،از امروز شنبه 15 تيرماه بهره برداري شده و آماده نصب براي حجاج و زائران حج تمتع است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ سامانه موبايلي زائر يار براي خدمت رساني بهتر به حجاج بيت الله الحرام سال جاري ،از امروز شنبه 15 تيرماه بهره برداري شده و آماده نصب براي حجاج و زائران حج تمتع مي باشد.اين نرم افزار داراي امكانات و خدمات متعددي براي زائران حج تمتع امسال است.
از جمله آنها اطلاع رساني تصويري از اماكن مهم و زيارتي عربستان همچون حرمين شريفين همراه با نقشه دقيق شهرهاي مكه ، مدينه ، مني ،صحراي عرفات ، مشعرالحرام، قبرستان بقيع و مسجد شجره و مانند آن است.
اطلاع از برنامه غذايي ، اماكن اقامتي و هتل هاي زائران در مكه و مدينه همراه با مكان نمايي و مسيريابي ، نقشه استقرار و سيستم ترددي ناوگان حمل و نقلي زائران ، پيگيري اشيا گمشده و پيدا شده آنها ، اطلاع رساني اخبار و اطلاعيه هاي سازمان حج و زيارت به زائران از جمله ديگر امكانات قابل دسترسي اين نرم افزار است.
امكان تماس با شماره هاي تلفن ضروري چون امداد و غيره ، دريافت كمك اضطراري ، بخش هاي نظرسنجي ، دريافت انتقاد و پيشنهاد حجاج هم از ديگر زمينه هاي فعال شده بر روي اين نرم افزار براي حجاج امسال مي باشد كه تا حد زيادي شرايط و امكان استفاده آنان از امكانات و خدمات را تسهيل مي كند.
حجاج مي توانند اين برنامه را هم اكنون از طريق سايت Zaeryarapp.com و يا از سايت سازمان حج و زيارت يا فروشگاه گوگل دريافت كنند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

مسعود
مسعود شنبه, 15 تیر,1398 18:28
نسخه ایفون را کی ارائه می دهید ؟

پاسخ : انشاءالله در سال های آتی در برنامه خواهد بود.