پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت : برائت از مشرکان عامل قوت جهان اسلام است

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت : برائت از مشرکان عامل قوت جهان اسلام است

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با رد همه شایعات و مباحث بی اساسی که در زمینه عدم برگزاری مراسم برائت از مشرکان مطرح می شود ، گفت :برگزاری این مراسم در توافقات دو جانبه عنوان شده و به خوبی هم انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام عبدالفتاح نواب در مصاحبه ای کوتاه در محل فرودگاه امام خمینی (ره) قبل از حرکت به عربستان افزود : برائت از مشرکین امری نیست که لطمه ای به جهان اسلام بزند بلکه مقوم و عامل قوت بخش جهان اسلام و انسجام مسلمین در برابر دشمنان است.
وی تصریح کرد :در بیانات رهبرمعظم انقلاب هم نسبت به انجام مراسم برائت از مشرکان هم تاکید شده وآنگونه که در سالهای قبل هم به خوبی در سرزمین عرفات برگزار می شد امسال هم این مراسم انجام خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به پیش بینی وبرنامه های خوبی که در حوزه برگزاری مراسمات معنوی ، فرهنگی برای زائران انجام شده است ، گفت : با ارزیابی برنامه های سالهای قبل آسیب شناسی ها و اصلاحات انجام شده امید است حج امسال در سطح خوبی برگزار شود و  برنامه های فرهنگی در هتل ها و بیرون از فضای اماکن اقامتی ،در مکه، مدینه و مشاعر برنامه ریزی شده است.
وی اظهار کرد :حج امسال با سال قبل هم از نظر زمانی ، خدماتی و برنامه ریزی ها تفاوت هایی دارد و امید است با توجه به همه مسائل حاشیه ای ، حجی آرام داشته  و زائران بتوانند به خوبی اعمال شان را انجام به جای آورده و با حجی مقبول و کوله باری از معنویت بازگردند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.