پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ورود نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت به سرزمین وحی

ورود نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت به سرزمین وحی
حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت وارد مدینه منوره شهر پیامبر(ص) شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ قرار است علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در مدت حضور حجاج در مدینه و مکه از نزدیک بر روند اجرایی و برنامه ریزی های صورت گرفته برای حجاج کشورمان نظارت کنند.
رییس سازمان حج و زیارت و نماینده ولی فقیه و هیات همراه حوالی ساعت 22 و 30 به وقت محلی – 24 به وقت تهران- با یک فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) وارد مدینه شدند و در فرودگاه بین المللی شهر مدینه مورد استقبال شماری از مسئولان محلی و مدیران ستاد بعثه ایران در عربستان قرار گرفتند.
برپایه این گزارش، درپرواز شماره 1502 هما که زائران چند کاروان ایرانی حضور داشتند، رییس سازمان حج وزیارت و نماینده ولی فقه در امور حج و زیارت به میان حجاج رفته و به گرمی با آنان گفت و گو کردند.
امسال بیش از 86 هزار نفر از کشورمان در حج تمتع حضور می یابند؛ تاکنون حدود 10 هزار تن از آنان وارد این کشور شده اند.
اعزام زائران کشورمان از 17 تیرماه آغاز شده است؛ تمامی پروازهای انتقال حجاج ایرانی را در سال جاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) انجام می دهد.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.