پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از مراکز درمانی و بهداشتی مدینه منوره

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از مراکز درمانی و بهداشتی مدینه منوره
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان روز یکشنبه در دومین روز حضور خود در مدینه منوره نسبت به بررسی و ارزیابی نحوه خدمات رسانی این مراکز و درمانگاه های مستقر در هتل های محل اسکان زائران در شهر نبوی پرداخت.
وی در این بازدید نحوه عمل و بخش های مختلف درمانگاه های واقع در هتل های راما مدینه و ریاض المهاجرین و الجاد المدینه را مورد ارزیابی قرار داد و طی گفت و گو با پزشکان و پرسنل فعال در این مراکز از نزدیک در جریان مسائل و کاستی ها و نیازهای این مجموعه ها قرار گرفت.
وی در این دیدار بر دقت نظر و حساسیت پرسنل این مراکز با توجه به گرمای هوا نسبت به توصیه های لازم به کاروان ها و زائران برای حفظ سلامتی و کنترل مستمر وضعیت افراد دارای برخی بیماری ها مثل دیابت ، فشار خون و غیره تاکید کرد.
وی تصریح کرد : بر اساس برنامه ریزی های انجام شده کادر درماني مشتمل بر 550 پزشك و پرستار، تكنسين دارويي، آزمايشگاه، فوريت هاي پزشكي و غیره در حج امسال در مکه و مدینه همراه زائران ما خواهند بود و تمام تلاش و توان این مجموعه برای حفظ و ارتقا سلامتی حجاج ایرانی به کار بسته شده و امید است مشکل خاصی نداشته باشیم .
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.