پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج وز یارت :تلاش تمامی نیروهای عملیات حج بر تقویت و بهبود سطح خدمات است

رئیس سازمان حج وز یارت :تلاش تمامی نیروهای عملیات حج بر تقویت و بهبود سطح خدمات است
رئیس سازمان حج و زیارت در بازدیدی از ستاد مکه و بازدید از بخش های مختلف این ستاد گفت : در مکه نیز همه نیروها با قوت و انگیزه فعالیت خود را شروع کرده اند وهمه نیروهای عملیاتی با تمام توان در حال انجام مسئولیت خود هستند تا بتوانیم خدمتی شایسته و درخور حجاج ایرانی و ملت ایران ارائه کنیم .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان در حاشیه این بازدید که روز شنبه انجام شد ، با بیان اینکه روند انجام امور در مکه خوب است به خبرنگار ما افزود : هنوز در برخی حوزه ها نیازمند تقویت امور هستیم و تلاش ها در راستای بهتر شدن فرآیندهاو خدمات هر روز نسبت به روز قبل تداوم دارد و امید است خدمات خود را به حجاج امسال به نحو مناسب تر و با کیفیت تری در زمان خود ارائه کنیم .

وی با بیان اینکه هم اینک آمار حجاج مستقر در مکه دوبرابر زائران حاضر در مدینه است ، ادامه داد : با توجه به اینکه در روزهای آینده آمار زائران ما در مکه بیش از اینها افزایش می یابد ،باید امور مختلف و خدمات به صورت کامل و جامع و برنامه ریزی شده انجام شود و پیگیری ها در این راستا ادامه دارد.

*آمادکی کامل برای خدمات رسانی به زائران وجود دارد

رئیس ستاد مکه مکرمه هم در این زمینه با بیان اینکه از آغازین روزهای ورود زائران به مکه شاهد تلاش و زحمات همه همکاران در بخش های مختلف اجرایی بوده ایم ،گفت : هم اکنون آمادگی کامل برای ارائه خدمات به زائران به نحو مطلوب وجود دارد .

رضایی افزود : در زمینه سایر خدمات اعم از حوزه حمل و نقل ، مسکن ، تغذیه و تدارکات و این آمادگی ها از وضعیت مناسبی برخوردار است و هیچ کمبود و مشکلی در پذیرایی از زائران کشورمان نداریم .وی ابراز امیدواری کرد : نیروهای عملیاتی در سایه خدمت صادقانه خود بتوانند رضایت ضیوف الرحمن و خداوند متعال را کسب نمایند.
وی تصریح کرد : در عین تلاش برای ارائه خدمات در تمامی این حوزه ، همکاران و پرسنل عملیاتی ما در حوزه های مختلف در حال تدارک و برنامه ریزی برای ورود به ایام تشریق هستند و امور براساس جدول زمانبندی شده به سرعت در حال انجام است .
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.