پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مدیر عملیات حج 98 :

سیاست سازمان شفاف سازی در ارائه خدمات /رفع ایرادات و ارتقا خدمات مدنظر محور عمل

سیاست سازمان شفاف سازی در ارائه خدمات /رفع ایرادات و ارتقا خدمات مدنظر محور عمل
مدیرعملیات حج تمتع 98 سازمان حج و زیارت گفت : سیاست سازمان از همان ابتدای نشست با طرف های عربستانی شفاف سازی در ارائه خدمات بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ نصرالله فرهمند با بیان این مطلب با اشاره به آسیب شناسی حج سال قبل افزود : موضوع آسیب شناسی حج سال قبل بلافاصله بعد از پایان حج 97 آغاز شد و این مهم در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد : بر این اساس عملیات حج امسال را با برنامه دقیق تری از سال قبل دنبال کردیم و بر مبنای آسیب شناسی صورت گرفته، رفع ایرادات و ارتقا خدمات مدنظر قرار گرفت.

فرهمند تصریح کرد: ضمن آنکه همزمان با تلاش برای رفع نواقص ، ارتقا خدمات، خدمات در سطح مناسبی در حوزه های مختلف همانند اسکان، تغذیه، نقل درون شهری، نقل مشاعر و نقل ترددی دنبال شده و تا کنون هم روند مطلوبی داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد که با لطف خداوند و با توجه به ارائه خدمات مناسب، رضایت حداکثری زائران کشورمان در این سفر حاصل شود.

مدیرعملیات حج 98 در خصوص ارزیابی خود از همکاری با موسسه های حجاج ایرانی (موسسه های عربستانی طرف قرار داد با سازمان حج کشورمان)گفت: با توجه به تاکیدات رییس سازمان در نشست با وزیر حج عربستان، سیاست سازمان از همان ابتدا شفاف سازی در ارائه خدمات بوده است که بعد از توافقنامه حج نیز این امر به بدنه اجرایی دست اندرکاران موسسه مطوفین و بقیه شرکتهای طرف قرار داد پیگیری و محقق شده است.

فرهمند تصریح کرد: تاکید بر آن بود که همه اجزا و بندهای قراردادها به صورت مشخص و ریز ارائه شود تا خدمات به طور شفاف مشخص شده و بتوانیم خدمات مناسبی را دریافت نماییم و بدین منظور امسال خدمات مشاعر را نیز باید با همین دقت و شفافیت مدنظر قرار دهیم تا عملکرد موفق تری را شاهد باشیم.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.